Aproape 60% dintre cautarile pe Google se termina fara un click, in 2024
Se estimeaza ca zilnic, la nivel mondial, au loc 8,5 miliarde de cautari. Dar pe ce apasa oamenii, dupa ce primesc rezultatele? Majoritatea cautarilor pe Google (58,5% in SUA si 59,7% Uniunea Europeana) nu au ca rezultat un click, aflam de pe searchengineland.com, care citeaza un studiu marca SparkToro. O cautare cu 0 click-uri are loc atunci cand utilizatorul isi termina sesiunea sau incepe alta noua, fara a apasa pe niciunul dintre rezultatele afisate de motorul de cautare.
Apoape 30% dintre click-uri sunt reprezentate de proprietati marca Google si alte 36 de procente ajung pe open web. Mai exact, doar 41,5% dintre americani (si 40,3% dintre europeni) apasa pe unul dintre link-urile afisate de Google: 70,5% (respectiv 74,6%) pe un rezultat organic, 28,5% (respectiv 24%) pe YouTube, Maps, Images, News sau alta proprietate Google si doar 1% (respectiv 1,4%) dau click pe o reclama.
Restul de 58,5% (respectiv 59,7%) dintre utilizatori fie inchid browserul, fie incep alta cautare pe Google. Asta inseamna ca, in State, la fiecare 1.000 de cautari, doar 360 de click-uri merg spre open web. In Europa, numarul este de 374 de click-uri.
Concluzia? Google este gigantul care trebuie invins de catre website-urile e-commerce si sa nu uitam ca numarul de click-uri afecteaza ranking-ul in Google Search! Cu toate acestea, chiar daca ajung pe YouTube (care e detinut de motorul de cautare), utilizatorii pot gasi acolo clipurile brandului tau e-commerce, deci nu este chiar asa grav.
Leave a reply