Alibaba a incorporat instrumente AI, pentru comerciantii straini
Alibaba se concentrează pe instrumente de AI generativ, pentru a ajuta comerciantii transfrontalieri, a transmis Kaifu Zhang (Group Vice President, Global e-Commerce & Head of AI Initiative, Alibaba), citat de reuters.com. Alibaba International Digital Commerce Group a ajuns sa aiba 300 de milioane de consumatori anual, peste 1 milion de comercianti (la nivel mondial) si o crestere de 44% a veniturilor in ultimul trimestru al anului 2023 (octombrie-decembrie), a mai spus Zhang.
Instrumentele AI marca Alibaba se axeaza pe traducere, crearea de continut si retururile produselor comandate pe Internet. Prezent la Reuters Next Conference (in Singapore), vice-presedintele Alibaba International Digital Commerce Group a explicat ca este convins de potentialul inteligentei artificiale in cadrul companiei Alibaba, insistand ca si China poate face fata Statelor Unite, la capitolul inovatii AI.
In ultima vreme, conglomeratul tech incearca sa isi faca marketplace-urile globale (ca AliExpress si Lazada) mai competitive, dupa restructurarea din primavara lui 2023. Mai ales avand in vedere faptul ca rivalii Shein si Temu stau mult mai bine la capitolul share din piata.
Leave a reply