Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Answear.ro: crestere de 30% a vanzarilor in S1 2022 si de 40% in S2 2022

Answear.ro a inregistrat o crestere de 30% a vanzarilor in prima jumatate din 2022 si de 40% in a doua parte a anului. Pentru 2023, retailerul estimeaza o crestere de aproximativ 20%, anunta compania, intr-un comunicat de presa.

„In 2022, in perioada ianuarie-mai cresterea a fost de 30% valoric fata de 2021. Cea mai mare crestere a fost inregistrata in perioada iunie-decembrie, unde aproape lunar am avut o crestere de peste 40% fata de 2021. Am inregistrat o crestere cu peste 20% a numarului de vizitatori noi pe site-ul magazinului online si undeva in jur de 25% ca numar de comenzi. Comanda medie s-a situat in jurul valorii de 360 lei. In 2022, printre realizarile notabile as mentiona adaugarea de noi servicii pentru clienti”, transmite Raluca Radu (foto, Country Manager Answear Romania).

De-a lungul anului 2022, cele mai cautate categorii de produse de pe Answear.ro au fost rochiile, pantofii cu toc, sandalele, botinele, pantofii sport, hanoracele si camasile. In privinta profilulului consumatorilor de pe platforma de Fashion, Raluca Radu spune ca, in 2022, tendinta acestora a fost sa ia mai rapid deciziile de cumparare: „A crescut numarul cumparatorilor din afara Bucurestiului. De asemenea, a scazut perioada petrecuta pe site, desi rata de conversie a crescut, ceea ce inseamna ca anul trecut deciziile au fost luate mai rapid decat in anul precedent”.

Obiectivele Answear pentru 2023 au in vedere dezvoltarea portofoliului de branduri premium si extinderea din punct de vedere logistic: „Principalul obiectiv va fi cresterea numarului de branduri din portofoliu. De asemenea, ne propunem sa deschidem un al doilea depozit pe langa cel din Cracovia, in zona de sud, si luam in calcul Romania sau Bulgaria ca puncte pentru acest depozit. In ceea ce priveste piata de fashion online din Romania, ne asteptam la o crestere de cel putin 10% in acest an”, compleaza Raluca Radu.

Leave a reply