Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Amazon a prins furnizorii la inghesuiala

amazon marePentru a contrabalansa cresterea de costuri legate de livrare, Amazon creste taxele impuse furnizorilor si vrea sa managerieze numarul de produse mici si ieftine pe care le pot cumpara clientii o data, scrie bloomberg.com. Printre furnizorii targetati se numara nume ca Procter & Gamble (compania alegand sa targeteze furnizorii de bauturi, scutece si alte produse voluminoase, a caror livrare costa mult, conform unor surse apropiate companiei).

Cat despre clienti, acestia nu vor mai putea cumpara doar 1 periuta de dinti, 1 sapun ori 1 ruj – produse ieftine, al caror profit e mic: compania vrea sa le impuna sa le achizitioneze in cadrul unor comenzi mai mari, spun sursele amintite. Majoritatea produselor care costa sub 7 $ vor putea fi achizitionate doar astfel. Amazon nu comenteaza informatiile.

Costurile de depozitare, ambalare si livrare a produselor din stocul propriu – imens, pentru a lupta cu nume concurente, ca Walmart si alti retaileri – au crescut cu 43% in 2017, atingand 25 miliarde $. Asta in timp ce veniturile au crescut doar cu 31%… Compania de analytics e-commerce Profitero a analizat peste 20.000 de produse vandute de Amazon si Walmart si a descoperit ca preturile celui din urma retailer sunt doar cu 1,8% mai mari, in medie, decat ale Amazonului. De aceea, gigantul online cu sediul la Seattle isi tot taie din preturi in ultima vreme.

Raspunde la aceasta intrebare