Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

De ce sunt conversiile mobile atat de mici?

qubit

Impactul smartphone-urilor asupra e-commerce-ului este clar: in Europa, penetrarea telefoanelor inteligente a depasit 70%, iar traficul mobile e mare (dar conversiile raman mici). In 2017, comportamentul de shopping mobil a influentat alte canale digitale, avand un impact de 19% asupra veniturilor (clientul a descoperit ceva pe telefon, dar a achizitionat de pe laptop), cu 93% mai mult YoY, a descoperit raportul marca qubit.com „The growing influence of mobile discovery on ecommerce revenue”.
Acesta a analizat 1,2 miliarde de trasee e-commerce ale clientilor, a luat la intrebari peste 4.000 de respondenti (din SUA, Marea Britanie, Franta si Germania) si mai indica urmatoarele lucruri:

mobile halo efect

  • in cazul produselor Fashion, activitatea pe mobil influenteaza direct 24% din vanzarile pe desktop, in medie
  • clientii interactioneaza cu retailerii mai des si mai frecvent pe mobile decat pe computer
    trafic mobile
  • la final de 2017, traficul mobile a fost de doua ori mai mare decat cel pe computer

    palnia mobile

  • comparand cei 4 pasi ai calatoriei online a clientului (atragerea clientului, interactiunea cu el, selectarea produsului ales, tranzactia monetara) pe mobile si pe desktop, se observa ca rata cu care acestia ajung la pasul 2 (intra pe pagina unui produs, fara a-l adauga in cos) este de 67%, mai mare decat pe desktop, dar rata cu care acestia ajung la pasul 3 (adaugare in cos, fara a cumpara inca) e cea mai mica – doar 13%; cu alte cuvinte, clientii navigheaza fara probleme in paginile mobile ale produselor, dar ceva ii impiedica sa descopere exact produsul cautat si sa treaca la pasul urmator (cumpararea)
  • conversiile raman mici pe mobile din cauza faptului ca oamenii nu descopera usor produsele cautate – principalul lucru cerut de cumparatorii mobile (47% dintre respondenti) e o experienta de browsing mai rapida si mai usoara
  • studiul arata ca un retailer care are o multime de produse in catalogul propriu va avea si vanzari mai mari in 52% dintre cazuri, clientii valorizand o oferta bogata
  • in acelasi timp, in 65% dintre cazuri, o oferta prea mare inseamna ca oamenilor le e greu sa gaseaca ce cauta
  • 56% dintre americani spun ca ar cumpara mai mult pe mobile daca ar gasi mai usor ce cauta

Raspunde la aceasta intrebare