Amazon investeste in Anycart si cumparaturile alimentare online din impuls
Start-up-ul Anycart.com mizeaza pe cumparaturile online din impuls, pentru a atrage clientii online pe o platforma shoppable de retete, cu sprijinul Amazon, anunta modernretail.co. Anycart vinde online alimente din primavara lui 2021, dupa ce platforma a petrecut un an in varianta beta. Magazinul online aduce laolalta ofertele de alimente de la mai multe e-shop-uri, printre care Amazon, Whole Foods, Vons, Safeway Albertsons, Stop & Shop si Giant, apoi te imbie sa cumperi oferindu-ti retete shoppable. Astfel, Anycart ofera o solutie potentiala pentru cumparaturile din impuls pe care clientii le-ar fi facut in magazinele fizice.
Desi magazinele online de alimente imbie consumatorii sa adauge produse similare in cosul virtual, inainte de checkout, un studiu recent marca IRI a descoperit ca 51% dintre consumatori spun ca fac ami putine achizitii din impuls pe Internet decat in magazinele fizice, traditionale. Asta pentru ca oamenii stiu deja ce ingrediente vor folosi in zilele urmatoare, inainte sa apese pe „Cautare” si sa dea comanda online.
De aceea, strategia Anycart este axata pe retete culinare: platforma ofera peste 1.000 de retete impartite in categorii („Retete rapide & usoare”, „Retete de mic dejun”, „Retete mexicane”). Fiecare reteta contine si costul total al ingredientelor si optiunea de a le adauga pe toate in cos cu un singur click. Retetele sunt create de chefi in-house si au drept scop cresterea costului virtual. Prin urmare, costul mediu al cosului de cumparaturi pentru clientii este cu 49% mai mare decat in cazul achitiziilor de alimente facute de la site-uri online.
Amazon a investit in Anycart in 2019, prin intermediul programului propriu Alexa Accelerator. In plus, platforma cu retete shoppable este sprijinita de Albertsons si Ahold Delhaize. Spre deosebire de Instacart, Anycart nu pastreaza informatiile despre clienti, acestea ajung direct la magazinul final care le livreaza cumparaturile.
Leave a reply