Mango si-a extins prezenta e-commerce, in Africa
Retailerul spaniol Mango si-a extins platforma online de Fashion pe 20 de piete noi, inclusiv numeroase tari din Africa, unde are deja 54 de magazine fizice, offline, informeaza reuters.com. Acestea opereaza in regim de franciza.
Compania a transmis presei ca va vinde online produse pentru femei, barbati si copii in Senegal, Ghana, Etiopia, Zimbabwe, Mali, Uganda si Madagascar, dar si in Bermuda, Haiti si Republica Dominicana. In prima parte a acestui an, retailerul fondat in 1984 si-a extins operatiunile e-commerce in Brazilia. In 2022, vanzarile pe Internet au totalizat 960 de milioane € si au reprezentat 36% din vanzarile totale ale companiei Mango (2,68 miliarde €), depasind nivelul de dinaintea pandemiei COVID-19.
Compania Mango – care este prezenta pe 115 piete din intreaga lume (inclusiv Romania) – are de gand sa deschida mai multe magazine fizice in SUA si India, anul acesta (pentru a ajunge la un numar de 40, respectiv 110). La nivel mondial, retailerul de moda are 2.615 de locatii traditionale, offline.
Leave a reply