Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Amazon anunta Ads Relevance, serviciul care nu mai depinde de cookies terte

Prezenta la Cannes Lions Festival of Creativity, compania Amazon a anuntat lansarea Ad Relevance, un sistem care elimina dependenta de cookie-uri terte, citim pe digiday.com. Google va alimina aceste cookies de pe Chrome in Q3 2023; pentru marketeri, asta inseamna ca nu vor mai detine date relevante pentru campaniile targetate de publicitate si vor fi nevoiti sa se bazeze pe cookie-urile first-party si pe aprobarea primita de la utilizatori, pentru afisarea de ad-uri.

Gigantul e-commerce s-a pregatit de acest moment si a folosit inteligenta artificiala pentru a testa un sistem independent de aceste cookies, prin care advertiserii pot targeta diverse nise de public online: „In esenta, in ultimii trei ani, ne-am reconstruit sistemul pe baza modelelor machine learning. Credem ca viitorul inseamna invatare automata si audienta bazata pe modele”, a explicat Brian Tomasette (Director Amazon DSP Products), pentru sursa amintita.

Ad Relevance foloseste semnale ca activitatea de browsing, achizitiile online si formatele video urmarite de utilizatorii Amazon, pentru a estima comportamentul consumatorilor si a le oferi brandurilor interesate date clare despre acestia, pentru reclame cat mai eficiente. Miscarea vine la fix: eMarketer estimeaza ca veniturile Amazon din publicitate vor creste cu aproximativ 25% in State, in 2024, ajungand la aproape 42 miliarde $ si un market share 14%, (deci se va clasa pe locul 3, la nivel mondial, dupa Meta si Google).

Tot la Cannes, compania si-a prezentat parteneriatul e-commerce exclusiv cu GroupM. In ultimele 6 luni, cele doua companii au creat livestream-uri shoppable branduite, pe canalul Amazon Live, ce poate fi urmarit pe platformele de streaming Prime Video si Freevee, in SUA.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply