Actiunile Adidas arata bine datorita vanzarilor online
Vanzarile Adidas isi revin mai repede decat se estima, datorita cresterii la capitolul e-commerce si a cererii mari pentru produse casual, din timpul pandemiei COVID-19, informeaza iol.co.za. Munca si sportul facute de acasa au determinat cresteri la capitolul produse sportive (de alergare si pentru yoga), iar vanzarile sandalelor Adilette Slides (foto) au crescut cu 200% in timpul pandemiei, a transmis CEO-ul Adidas, Kasper Rorsted. „Modul in care lumease imbraca pentru munca s-aschimbat peste noapte. Probabilitatea ca multa lume sa poarte din nou, pe viitor, costume si pantofi maro a scazut dramatic. Asta ne va avantaja, evident”, a explicat acesta, pentru sursa amintita.
In trimestrul doi, scaderea vanzarilor companiei a fost de 34% YoY, procent mai mic decat estimau analistii, ceea ce a determinat cresterea valorii actiunilor Adidas AG (cu 4,3%). Iar compania estimeaza ca in al treilea trimestru veniturile vor scadea cu o singura cifra procentuala, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Magazinele fizice Adidas s-au inchis in proportie de 70%, la nivel mondial, din cauza noului coronavirus, iar acum peste 9 din 10 s-au redeschis. Cum arata situatia in comertul offline? Mai putini clienti trec pragul magazinelor traditionale decat inainte, dar mai multi dintre ei cumpara ceva. In timp ce in China acestea s-au redeschis inca din martie, in America Latina si de Nord inca exista probleme.
Leave a reply