Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Actiunile Adidas arata bine datorita vanzarilor online

Vanzarile Adidas isi revin mai repede decat se estima, datorita cresterii la capitolul e-commerce si a cererii mari pentru produse casual, din timpul pandemiei COVID-19, informeaza iol.co.za. Munca si sportul facute de acasa au determinat cresteri la capitolul produse sportive (de alergare si pentru yoga), iar vanzarile sandalelor Adilette Slides (foto) au crescut cu 200% in timpul pandemiei, a transmis CEO-ul Adidas, Kasper Rorsted. „Modul in care lumease imbraca pentru munca s-aschimbat peste noapte. Probabilitatea ca multa lume sa poarte din nou, pe viitor, costume si pantofi maro a scazut dramatic. Asta ne va avantaja, evident”, a explicat acesta, pentru sursa amintita.

In trimestrul doi, scaderea vanzarilor companiei a fost de 34% YoY, procent mai mic decat estimau analistii, ceea ce a determinat cresterea valorii actiunilor Adidas AG (cu 4,3%). Iar compania estimeaza ca in al treilea trimestru veniturile vor scadea cu o singura cifra procentuala, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

Magazinele fizice Adidas s-au inchis in proportie de 70%, la nivel mondial, din cauza noului coronavirus, iar acum peste 9 din 10 s-au redeschis. Cum arata situatia in comertul offline? Mai putini clienti trec pragul magazinelor traditionale decat inainte, dar mai multi dintre ei cumpara ceva. In timp ce in China acestea s-au redeschis inca din martie, in America Latina si de Nord inca exista probleme.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply