Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Turcia: piata e-commerce a atins 7,95 miliarde € in 2016

ecommerce_turkey

Anul trecut, piata e-commerce a atins valoarea de 30,8 miliarde lire turcesti (echivalentul a 7,95 miliarde €) in Turcia, industria de retail online maturizandu-se din ce in ce mai mult, informeaza ecommercenews.eu. Aceste 7,95 miliarde € reprezinta intreaga industrie e-commerce, iar TUSIAD imparte suma in 3 parti: pariuri online, calatorii online si retail online. Acesta din urma a crescut cel mai mult in 2016, atingand 4,5 miliarde € (cu 34% mai mut fata de 2015).

Felia reprezentata de e-commerce in totalul comertului cu amanuntul din tara amintita a fost de 3,5%, a concluzionat un raport recent marca Turkish Industry and Business Association (TUSIAD). Procentul este mai mult decat dublu fata de 2012, dar mic in comparatie cu cel de la nivel global: 8,5% din retail-ul mondial e reprezentat de cumparaturi online. In plus, desi in Turcia rata de penetrare a Internetului si a dispozitivelor mobile este destul de ridicata, doar 18% dintre cumparaturile online se fac pe astfel de dispozitive, procent mult mai mica fata de cel mondial – de 44%.

„Exista un puternic potential de crestere aici”, transmite Erol Bilecik (directorul TUSIAD). Pentru a-l pune la bataie, adauga acesta, este nevoie ca e-commerce-ul sa fie vazut drept un ecosistem, elementele sale (infrastructura tehnica si financiara, logistica, sistemele alternative de plata, cadrul legal etc.) fiind analizate impreuna si dezvoltate conform unui plan pus la punct, in colaborare, de catre jucatorii publici si privati din domeniu.

Leave a reply