Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

eMAG a cumparat Sameday Courier

emagCel mai mare retailer online din Romania – eMAG – a cumparat 80% din actiunile Sameday Courier, companie de curierat autohtona specializata in livrarile in aceeasi zi, anunta wall-street.ro. Restul de 20% din actiuni apartin in continuare CEO-ului Sameday Courier, Lucian Baltaru, partenerul sau (Octavian Badescu, fondatorul companiei) fiind cel care si-a vandut pachetul detinut. Sameday Courier a fost listata pana in aprilie 2017 pe piata AeRO, administrata de Bursa de Valori Bucuresti. Luand in calcul faptul ca, in ultima zi de tranzactionare, Sameday era evaluata la 10 milioane lei, pretul platit de eMAG ar putea fi de cel putin 8 milioane de lei (1,76 milioane €).

„Piata de curierat a trecut in era consolidarii si cresterii rapide, in care nevoile clientilor s-au diversificat si specializat foarte mult. Noi am castigat multa vizibilitate si am crescut rapid in ultimii ani, aducand pe piata servicii noi de livrare. Mai departe, aveam nevoie de un partener care ne putea ajuta sa gestionam aceasta dezvoltare rapida”, a explicat Lucian Baltaru. In perioada urmatoare, Sameday Courier va investi in:

  • noi optiuni de livrare pentru online (livrarea in 2 ore, livrarea si preluarea produselor in anumite intervale orare, livrarea si instalarea produselor voluminoase, livrarea seara si in weekend)
  • dezvoltarea serviciilor si pentru celelalte industrii (bancar, medical, media&advertising, postal)
  • tehnologie si echipa
  • dezvoltarea parteneriatului strategic cu firmele de curierat din piata

Sameday Courier a avut mai multe oferte de cumparare, dar a ales eMAG deoarece retailerul online autohton are „know-how-ul operational care va dezvolta Sameday si abordarea pro-client pe care ne-am insusit-o si noi inca de la inceput” – explica Octavian Badescu.

Leave a reply