Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

SUA: in premiera, veniturile Google din reclame vor scadea, in 2020

Emarketer.com anunta ca, pentru prima data de cand estimeaza veniturile din reclame ale companiei Google, acestea vor avea parte de o scadere: pana la finalul lui 2020, veniturile nete din reclame digitale ale motorului de cautare vor fi mai mici cu 5,3%, in SUA (atingand suma de 39,58 miliarde $). „Rata de crestere a veniturilor Google din reclame, in SUA, a fost mai lenta decat cea a pietei de advertising digital, din 2016 incoace, deci tendinta de scadere  va continua si anul acesta”, a explicat Nicole Perrin (Analist principal eMarketer, la Insider Intelligence).

Facebook si Amazon vor continua sa creasca (cu 4,9%, respectiv 23,5%), rate semnificativ mai mici decat cele estimate inainte anterior pandemiei COVID-19. Astfel, Facebook va ajunge la un total de 31,43 miliarde $ cheltuiti pe reclame digitale (datorita dezvoltarii Instagramului) si Amazon – la un total de 12,75 miliarde $ cheltuiti pe ad-uri online. Asta inseamna ca Google va detine 29,4% din piata americana de reclame digitale (ceea ce inseamna o scadere de 2,2% YoY), Facebook va detine 23,4% din piata (+0,7% YoY), iar Amazon va detine 9,5% din piata (+1,7% YoY). Per total, piata de reclame digitale americane va creste cu 1,7% anul acesta, pana la 134,66 miliarde $.

„Veniturile nete ale Google din reclame vor scadea in SUA anul acesta in principal din cauza unei renuntari masive la ad-urile legate de calatorii, care inainte erau puternic concentrate in produsele din rezultatele cautarii. Zona de Travel a fost cea mai afectata industrie in timpul pandemiei, avand cele mai mari scaderi la nivelul cheltuielor. Si bugetul cheltuit pe ad-uri e-commerce a fost afectat, intr-o anuita masura: Amazon si-ar fi scos toate reclamele din Google search la inceputul acestui an, cand se chinuia sa faca fata cererii pentru serviciile e-commerce proprii”, a adaugat Perrin.

Veniturile nete din reclamele aparute in Google search, in SUA, se vor diminua si ele, cu 7,2%, in 2020. Asta inseamna ca gigantul online va ajunge sa detina 58,5% din piata de profil (cu 2,8% mai putin YoY). In paralel, Amazon search nu are aceeasi problema, reclamele de aici neavand legatura cu biletele de avion si cazarile la hotel: veniturile nete ale companiei vor creste, la acest capitol, cu 25,2% YoY, ajungand la 17,1% din piata (cu 3,8 mai mult fata de anul trecut).

Leave a reply