Doar 4% dintre britanici au incredere in influenceri
Un sondaj de opinie marca YouGov si Grey London (realizat in august 2019) dezvaluie ca social media si influencerii nu sunt deloc considerati o sursa de informatii de incredere, de catre consumatorii britanici. Asta desi aproape 9 din 10 britanici (88%) au folosit cel putin o platforma de socializare in ultimele 30 de zile. Ce spun utilizatorii retelelor de socializare?
- 41% au vazut continut eronat, in ultima luna
- 17% spun ca au vazut continut fals
- cu cat utilizatorii sunt mai tineri, cu atat observa mai usor informatia care induce in eroare
- 25% spun ca profilurile membrilor familiei lor sunt „extrem de oneste”, iar 22% cred acelasi lucru despre profilurile vedetelor
- 48% spun ca profilurile vedetelor sunt „lipsite de onestitate” intr-o masura mai mare/mai mica
- postarile mincinoase ale rudelor si prietenilor ii deranjeaza mai putin pe utilizatori decat postarile mincinoase ale celebritatilor si ale influencerilor (35% vs. 46% vs. 54%)
- 64% spun ca e revigorant sa vezi influenceri care fac postari oneste, dar doar 4% au incredere in influenceri
- 28% au observat postari de marketing pe paginile sociale ale vedetelor/influencerilor in ultima luna, iar 49% spun ca acestea nu reprezinta persoana in cauza
Leave a reply