Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

90% dintre consumatori se documenteaza online, inainte de a face e-shopping (studiu)

La mijlocul anilor ’90, e-commerce-ul abia exista; astazi este o industrie de 2,9 trilioane $, in crestere cu 24%/an. Clientii online contemporani au asteptari mari legate de informatii, servicii si experienta de cumparare, vor sa stie exact cat ii costa livrarea, cand le ajunge pachetul si ca pot returna ce au cumparat usor si ieftin/gratuit. Marketplace-urile au atins o penetrare a pietei de 96%, Amazon fiind lider in Americi, Europa, India si plasandu-se pe locul 2 (dupa eBay) in regiunea Asia-Pacific, noteaza „2019 UPS Pulse of the Online Shopper™”, publicat recent de solutions.ups.com. Studiul a fost realizat pe un esantion de 18.000 de consumatori din 15 tari, in perioada decembrie 2018-ianuarie 2019, care au facut cel putin 2 comenzi online in cele 3 luni de dinaintea sondajului. Alte informatii relevante din raport:

  • 9 din 10 cumparatori se documenteaza inainte de a cumpara un produs online, apropo de pret (79%), detaliil legate de produs si costurile de livrare (43%), pe motoarele de cautare (50%), Amazon (40%), site-ul retailerului (34%), comparatoarele de pret (29%), citind review-urile altora (26%) si pe social media (21%)
  • teritorii diferite apeleaza la metode diferite de documentare – 48% dintre brazilienii, 51% dintre polonezii si 64% dintre sud-coreenii care cumpara pe Internet verifica comparatoarele de pret, 31% dintre chinezi apeleaza la social media, 42% dintre sud-coreeni prefera site-urile de review-uri, iar 45% dintre polonezi intra pe site-ul vanzatorului
  • Amazon e principala sursa de informare in SUA (58%), Canada (57%), Franta (53%), Germania (54%), Italia (64%) si Spania (52%)
  • 56% dintre amatorii de cumparaturi online care sunt membri Amazon Prime isi incep documentarea pe Amazon
  • cumparatorii care sunt membri in minim 5 programe de loialitate nu sunt atat de preocupati de pret (doar 64% cauta unul mai mic)
  • cumparatorii mai in varsta (55-64 de ani) sunt mai preocupati de pret (88%)
  • sud-coreeni sunt foarte sensibili la pret, dar nu si la costurile de livrare
  • 54% dintre consumatori se uita la politica de retur inainte de a cumpara ceva (procentul creste in cazul persoanelor care fac mai des e-shopping)
  • factorii care inflenteaza cumpararea sunt pretul, calitatea produsului, costurile mici de livrare, promotiile, review-urile si descrierea de produs; calitatea conteaza cel mai mult in Mexic si India, livrarea ieftina – in Brazilia, doar 13% dintre membri se preocupa de discount-uri, in schimb consumatorii din Hong Kong sunt pasionati de ele in proportie de 45%, iar cei din Coreea de Sud – 48%
  • unui procent de 73% dintre consumatori le pasa daca un retailer este din tara lor/nu
  • principalele motive pentru cumparaturi transfrontaliere – pretul mai mic (46%), disponibilitatea produselor doar in alta tara (40%), calitatea mai ridicata a produsului (30%); pretul conteaza pentru 60% dintre brazilieni, calitatea conteaza pentru 50% dintre chinezi si mexicani, 66% dintre indieni, de exemplu
  • principalele motive pentru abandonul cosurilor – costul livrarii a fost mai mare decat cel anticipat (41%); 29% dintre consumatori doar verificau pretul sau au decis ca nu vor, totusi, produsul; lipsa din stoc (28%); timp estimate de livrare prea lung (26%); livrarea nu urma sa aiba loc la timp (23%); absenta metodei preferate de plata (20%)

Leave a reply