Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Black Friday 2018: 44% din toate vanzarile europene au fost transfrontaliere

De Black Friday 2018, vanzarile online transfrontaliere au crescut cu 70% YoY (si cu 23% mai mut fata de 2016), atingand un procent de 44% din totalul tranzactiilor pe Internet, conform datelor ingenico.com. Ingenico Group a analizat tendintele legate de Black Friday in Europa, in ultimii 3 ani, descoperind ca vanzarile sunt pe un trend ascendent si gratie cresterii numarului de cumparatori care aleg sa achizitioneze online din tari straine.

Sursa amintita mai noteaza ca in perioada 2016-2017, vanzarile transfrontaliere au crescut cu 16% si ca europenii nu se orienteaza spre site-uri din alte tari doar de Black Friday, ci si cu ocazia altor perioade de reduceri din an – de Cyber Monday, tranzactiile transfrontaliere au crescut cu 71% in perioada 2017-2018. In timp ce vanzarile cresc, retururile scad: in 2018, in Europa s-a inregistrat cel mai mic procent de retur din ultimii 3 ani – 1,9%. Aceste perioade de promotii reprezinta o oportunitate unica pentru comerciantii e-commerce, care pot atrage atunci o baza de clienti mai larga, daca au grija sa targeteze diferit publicul din diversele tari in care vand si daca respecta preferintele si limba acestora.

„Acum 5 ani, perioadele anuale de reduceri erau evenimente locale, dar acum este clar ca – odata cu dezvoltarea influencerilor social media si a globalizarii trend-urilor – comerciantii trebuie sa foloseasca aceste evenimente pentru a ajunge la un public european mai larg”, explica Benoît Boudier (Managing Director, SMB Online Europe Ingenico).

„Cumparatorii nu mai sunt legati de locatia lor fizica – atata timp cat procesele de cumparare, checkout si livrare li se par locale. Barierele online se diminueaza in Europa, pe masura ce tarile devin mai conectate, dar fiecare regiune este incredibil de diversa, reflectand cultura si istoria locala. Limbile sunt diferite, gusturile variaza si metodele de plata sunt diverse – toate astea trebuie avute in vedere de catre comercianti, pentru a se asigura ca ofera cea mai bun experienta clientilor din fiecare noua regiune pe care vor sa o targeteze”, adauga Robin Soubry (Head of Product Strategy and Customer Experience, Ingenico ePayments).

Leave a reply