Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

8 tactici de retentie clientelara, pentru vanzari online mai mari

Un client recurent este mult mai valoros decat unul nou, pentru orice magazin e-commerce, iar retentia clientelara este un deziderat omniprezent, in randul antreprenorilor online. Cum pot acestia sa isi pastreze clientii recurenti? Practicalecommerce.com a strans laolalta 8 tehnici de retentie clientelara, care se axeaza pe produsele vandute de o afacere e-commerce – miezul oricei tranzactii intre client si vanzator:

  1. Lanseaza produse in editie limitata. Consumatorii nu vor sa rateze ceva nou si interesant, deci limitarea cantitatii anumitor produse ii poate determina pe oameni sa se decida mai rapid sa cumpere. Da-le clientilor tai un deadline de cumparare.
  2. Ofera versiuni exclusive ale unor produse. Poti vinde anumite produse doar pe website-ul propriu, dar nu si pe marketplace-ul unde esti prezent, de exemplu. Atfel, vei atrage mai muli clienti direct in shop-ul tau e-commerce.
  3. Eticheteaza produsele pe care nu le vei mai avea pe site drept „ultima editie”. Daca vrei sa scoti definitiv din stoc un produs care nu se vinde bine, prezinta-l consumatorilor ca fiind „ultima editie”, deci transforma ceva care nu a prins la public in ultima ocazie de a cumpara.
  4. Fa liste de asteptare pentru viitoarele produse. Una dintre cele mai bune metode de a genera vanzari este sa creezi entuziasm apropo de o lansare de produs. Imaginile foto si video de tip teaser pot convinge destui consumatori sa se inscrie pe o lista de asteptare, cu adresa de e-mail proprie. Astfel strangi contacte, pe care trebuie sa le anunti cu o saptamana inainte de lansare, apoi cu o zi inainte/in ziua lansarii.
  5. Ia precomenzi. In cazul unui produs nou, precomenzile te pot ajuta sa iti dai seama cate bucati sa produci si iti pot garanta venituri clare.
  6. Lasa comunitatea sa aleaga viitoare modele/caracteristici de produs. Daca fanii brandului tau ar putea sa iti transmita propriile pareri, apropo de culorile, modelul sau caracteristicile unui viitor produs, iar apoi le-ar vedea incorporate in acesta, vanzarile tale ar fi garantate. Deci cere parerea comunitatii si tine cont de ea!
  7. Foloseste sinonime pentru „Grabeste-te” si „Nu rata ocazia”. Acesti termeni sunt mult prea des folositi de magazinele online. Inlocuieste-i cu „Ultima sansa”, „Acum”, „Inainte sa dispara din stoc”.
  8. Da-le celor mai buni clienti sansa sa cumpere primii. Ideea de early access nu ar trebui sa lipseasca din programul tau de loializare clientelara. Daca ai abonati la newsletter, de exemplu, ofera-le doar lor acces (chiar si cu 30 de minute inaintea restului consumatorilor) la reducerile de Black Friday, de exemplu. Va face diferenta.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply