7 modalitati pentru maximizarea profitului de Craciun
Foloseste bannere cu tematica de Craciun
Decoratiunile de Craciun ii aduc pe oameni in dispozitia de a incepe sa cumpere cadouri. In momentul in care acestia vad un site “impodobit” de Craciun, incep sa se gandeasca la toate darurile pe care le au de cumparat pentru cei dragi.
Asigura-te ca site-ul tau este mobile responsive
Sezonul trecut aproximativ 30% din totalul cumparaturilor online au fost realizate de pe dispozitivele mobile. Deci, daca vrei sa-ti maximizezi profitul asigura-te ca platforma ta de eCommerce este perfect adaptata dispozitivelor mobile.
Profita de Upsell si cross-sell
Vanzarile incrucisate si produsele asociate sunt o strategie buna pentru ati creste venitul, in special in perioada sarbatorilor, atunci cand oamenii sunt mai dispusi sa cheltuie mai multi bani si sa achizitioneze mai multe produse.
Trimite newslettere cu oferte personalizate
Email-ul este una din cele mai bune metode pentru conversii usoare. Ai grija sa le trimiti promotii cu produsele de care aceastia ar putea fi interesati sau s-au aratat interesati in trecut.
Redu rata cosurilor abandonate
Conform Baymard Institute peste 67,44% din cosurile online de cumparaturi sunt abandonate. Pentru a reduce rata cosurilor abandonate si pentru a creste veniturile atat in timpul sarbatorior de iarna dar si in timpul anului iti recomandam sa-i urmaresti pe cei care au abandonat cosul tau, trimitandu-le un mail cu discount in cazul in care se reia comanda.
Promoveaza ofertele tale de Craciun si in Social Media
Majoritatea potentialilor tai clienti sunt in social media. Daca ignori aceste canale de vanzare, vei pierde aproape jumatate din potentialii clienti.
Ofera livrare gratuita
Studiile arata ca, oferindu-le transport gratuit, oamenii tind sa cumpere mai multe produse. Poti folosi un prag spre exemplu 150 de lei iar daca suma adaugata in cos atinge acest prag, livrarea devine gratuita. 60% dintre consumatori prefera sa cumpere mai multe produse pentru a primi transportul gratuit
In concluzie
Nu renunta sa te promovezi la sfarsitul sezonului cumparaturilor de Craciun. De fapt, acesta este momentul in care oricine altcineva devine “tacut” si asta este o oportunitate pentru tine sa te faci vizibil cu niste oferte.
Foloseste sfaturile ContentSpeed din articol si vei vedea diferenta!
Leave a reply