Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Cele 10 porunci ale shopping-ului de Sarbatori

Vin Sarbatorile si, odata cu ele, clinetii cauta oferte, creste traficul online, cresc vanzarile, iar jucatorii e-commerce trebuie sa le ofere experiente unice, transparente, personalizate, care sa ii determine sa cumpere de la ei si nu de la concurenta. ContentSquare a strans 10 sfaturi de nota 10 pentru shopping-ul de Sarbatori, intr-un PDF util oricarui comerciant online:

  1. DEVINO UN ELF DIGITAL! Ajuta-l pe client sa alega cadoul perfect, oferindu-i o experienta de cumparare accesibila si intuitiva, care sa ii ajute sa ajunga din punctul A in punctul B din cat mai putine click-uri, completand cat mai putine formulare si avand un proces de checkout rapid.
    2
  2. BLACK FRIDAY VINE DOAR O DATA PE AN. Cumparaturile de Sarbatori inseamna doua luni de shopping, dar Black Friday si Cyber Monday sunt ocaziile care aduc cele mai mari rate de conversie. E important deci ca toti clientii tai sa stie din timp cand faci aceste reduceri de sezon si ce vor gasi la reducere. Anunta-i pe site, trimite-le e-mail-uri promotionale, lanseaza campanii social media.
  3. ALO! Ratele de conversie mobile cresc cu 167% de Black Friday si Cyber Monday, deci asigura-te ca oferi o experienta mobile excelenta (cumparaturi dintr-un singur click, stoc vizibil, formulare precompletate).
    4
  4. MEMBRII ITI SUNT ALATURI PE VIATA, NU DOAR DE SARBATORI. Majoritatea cumparatorilor de Sarbatori sunt clienti noi. Profita de asta si transforma-i in clienti fideli, prin programe de loialitate in care se pot inscrie printr-un singur click, fara formulare complicate si lungi de completat, si care le aduc reduceri exclusive. Un studiu ContentSquare recent a descoperit ca membrii care sunt au cont pe site-uri sunt convertiti in clienti de 10 ori mai rapid decat non-membrii.
  5. EXPERIENTA UTILIZATORULUI CONTEAZA. Acum vei avea si mai multi clienti pe site, deci optimizeaza-l: mareste-i viteza de incarcare, umbla la varianta mobile, adauga un timer la cosul de cumparaturi (care sa ii avertizeze cat timp mai au la dispozitie inainte ca respectiva oferta sa expire), optiuni de plata rapide, costuri de livrare clare si vizibile.
    6
  6. FA O LISTA SI VERIFIC-O BINE. Informatia = conversie. Clinentii au nevoie de cadouri, dar asta nu inseamna ca se vor arunca pe primul produs gasit. Ofera-le posibilitatea de a-si face wish list-uri cu produsele dorite si sa cumpere abia cand sunt gata. Acest tip de liste are rate de conversie de doua ori mai mari ca rata medie de conversie din retail!
  7. COSMETICE SI BAUTURI ALCOOLICE. Aceste produse se cumpara intr-o veselie de Sarbatori, iar rata de conversie ale produselor cosmetice creste cu 288% de Black Friday si Cyber Monday. Ajuta sa oferi clientilor si gift set-uri cu produse de acest tip: de Sarbatori, rata de conversie a seturilor de vin creste cu 141%, de exemplu.
    8
  8. NU UITA DE FEEDBACK. Incurajeaza clientii ca au facut alegerea corecta indemnandu-i sa isi spuna parerea despre ce au cumparat, intr-un review sau lasand un feedback.
  9. SCAPA DE ABANDONUL COSURILOR. Nu toate produsele adaugate in cos ajung sub brad. Cele mai frecvente produse abandonate in cosurile virtuale sunt bijuteriile si ceasurile, urmate de parfumuri si produse de make-up. Incurajeaza-i sa nu-si abandoneze cosurile oferind un proces de checkout rapid si simplu.
    10
  10. RETURURI USOARE. Paginile de Termeni si conditii sunt citite cu 161% mai mult in perioada de dupa Sarabatori fata de luna noiembrie, deci asigura-te ca toti clientii au acces la informatii-cheie legate de retururi. Returnarea cadourilor nedorite nu e doar o pierdere pentru comerciant, poate fi o ocazie buna de a prezenta clientului noi produse sau discounturi de inceput de an.

Raspunde la aceasta intrebare