Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

6 moduri in care iti poti intari brand-ul prin ambalajul produselor proprii

Pentru a iesi in evidenta pe piata pe care activeaza, brand-urile trebuie sa isi transmita mesajul intr-o maniera unica, iar un design de ambalaj de produs cu vino-ncoa’ (din punct de vedere vizual) poate fi solutia, citim pe marketingprofs.com. Fiecare element al ambalarii trebuie utilizat pentru a transmite mesajul dorit, a se adresa publicului-tinta si a oferi o experienta memorabila de scoatere din cutie. Sursa amintita ne invata care sunt cele 6 modalitati in care un brand isi poate solidifica imaginea, prin crearea unui ambalaj unic pe piata:

  1. Claritate de brand – la baza oricarui brand sta alinierea strategiei de marketing cu valorile, scopul, personalitatea, povestea si publicul-tinta al acestuia; ambalajul este principalul punct de contact intre client si brand, deci trebuie sa comunice clar aceste elemente; alege ambalaje curate, clare, care spun fara ocolisuri ce contin si care folosesc spatiul negativ/gol pentru a trimite ochiul catre mesajul-cheie (prea mult text, prea multe culori si o grafica prea incarcata va incurca si frustra cumparatorii)
  2. Nu uita de publicul-tinta – foloseste informatiile detaliate si targetate despre publicul caruia i te adresezi pentru a-i oferi acestuia ce se asteapta sa primeasca
  3. Iesi in evidenta – consumatorii au un interval de atentie scurt, deci trebuie sa le atragi imediat atentia, intr-un mod inovator, creand o conexiune, incalcand regulile; foloseste forme ciudate, suprafete tactile, culori atragatoare, grafica interesanta, ilustratii captivante, pentru a proiecta esenta brand-ului tau pe ambalaje
  4. Fara frustrari – momentul in care clientul scoate produsul tau din cutie este unul puternic si se poate transforma in clipe pline de anticipare si bucurie, solidificand loialitatea de brand; fa din ambalajul tau o modalitate prin care oferi clientilor o calatorie fara frustrari si obstacole, dar plina de dinamism, satisfactie si angrenarea in poveste a mai multor simturi (hartie sifonata, elemente naturale, margini clar delimitate)
  5. Onestitate si transparenta – increderea consumatorilor in brand-uri este in scadere, iar afacerile trebuie sa fie complet transparente daca vor sa aiba succes si sa fie autentice in ochii cumparatorilor; foloseste cat mai putine imagini de pe site-urile gratuite de fotografie pe ambalaje (alege in locul lor fete si povesti reale din spatele produsului), trece detalii reale si importante pe ambalaj (lista completa de ingrediente, tara de productie, cat de sustenabil este produsul, de exemplu)
  6. Conexiune umana – ambalajul poate crea si o conextiune umana si emotiva intre brand si client, daca transmite o poveste impresionanta sau personalizata; astfel, poate contribui la crearea de engagement si pasiune in randul cumparatorilor

Leave a reply