Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

5 pasi care va aduc clienti mai profitabili

Programele de loialitate care includ adunarea de puncte si diverse reduceri in functie de suma cheltuita nu mai au succes, aceste tactici traditionale fiind depasite astazi, cand clientii sunt prea destepti si sofisticati pentru ele. Acum, importanta e crearea unei legaturi emotionale cu toti consumatorii!

Info.sessionm.com a adunat laolalta 5 metode eficiente de marketing, care aduc garantat loialitatea clientilor, crescand numarul lor, vanzarile si valoarea acestora:

mobile

  1. MOBILE-UL ESTE CHEIA. Consumatorii sunt dependenti de smartphone-urile proprii, folosindu-le pentru orice. Investeste intr-o aplicatie mobile, conecteaz-o cu programul propriu de loialitate, astfel membrii se pot inregistra usor si poti folosi aplicatia pentru a promova brand engagement-ul. Axeaza-te pe crearea unei strategii mobile adecvate companiei tale, care sa promoveze interactiune pozitive si unice intre brand si client. Intr-un sondaj care a evaluat 8.000 de programe de loialitate ale unor restaurante, consumatorii au spus ca ca cele mai importante caracteristici sunt oferirea unor feluri cadou, posibilitatea de a strange puncte cadou si cadouri personalizate. Programul de loialitate My Starbucks Reward, de exemplu, ofera clientilor o experienta mobile de top (simpla, accesibila, la indemana); aplicatia iti inregistreaza cea mai comuna comanda, iar daca iti conectezi cardul Starbucks la aplicatie, apesi pe un buton si bautura poate fi ridicata in cateva minute de la cel mai apropiat Starbucks; membrii primesc 2 stele pentru fiecare dolar cheltuit in app; adunate, stelele iti aduc gratuitati.

    benefits

  2. RECOMPENSE MULTE. Fiecare client e motivat de altceva (experiente exclusive, cadouri, livrare gratuita, reduceri), deci creioneaza-ti strategia de loialitate gandindu-te la diversitatea clientilor tai – ofera-le o diversitate de opriuni! Programul Sephora Beauty Insiders are 3 niveluri, pentru cumparatorii obisnuiti (Beauty Insiders), cei care cheltuie 350$/an (VIB) si cei care cheltiuie 1.000$/an (VIB Rouge); fiecare tip de membru are avantaje diferite; membrii Beauty Insiders au acces la cursuri de infrumusetare gratuite; membrii VIB pot avea parte de un makeover/an; membrii VIB Rouge primesc livrare gratuita in 2 zile la toate comenzile si invitatii la evenimente exclusive.

    socialize

  3. SOCIAL MEDIA. Pentru a crea legaturi solide cu toti clientii, companiile trebuie sa ramana originale si creative, iar incorporarea elementului social in programul de loialitate este un alt factor important. Jocul Taco Bell Explore (inclus in aplicatia mobile a companiei) le aduce recompense utilizatorilor care rezolva puzzle-uri, comanda mancare folosind aplicatia sau o utilizeaza pentru a share-ui pe Facebook, Twitter si Instagram asa-anumitele experiente #livemas, care nu trebuie sa aiba legatura cu Taco Bell. Pentru puzzle-urile rezolvate, premiile variaza de la o bautura gratuita, pana la un card cadou de 100$, un separeu rezervat la un restaurant sau o vizita la sediul companiei, din California.

    advocacy

  4. CREAREA UNEI COMUNITATI. Pentru brand-urile de lux, e importanta crearea unei comunitati de fani loiali brand-ului. Cum e cazul Harley Davidson: clientii nu cumpara des motoare, dar sunt fani inraiti; membrii programului Harley Owners Group (H.O.G) cheltuie cu 30% mai mult decat alti proprietari de Harley; in functie de nivelul fiecarui membru, pot primi un pin, un patch pentru jacheta, acces la evenimente locale, asistenta pe drum.

    partner

  5. NU TE FERI DE PARTNERI. A intelege nevoile clientului si stilul lui de viata inseamna a lua intregul context al vietii acestora si a nu te feri sa te parteneriezi cu alte brand-uri care ii sunt acestuia pe plac si care te pot ajuta sa ii indeplinesti anumite dorinte. Tot O.G ofera membrilor un program, un parteneriat cu Best Western Hotels, intitulat Best Western Ride Rewards Program, prin care membrii H.O.G care merg in excursii mai lungi sau la diverse evenimente moto primesc beneficii ca apa la sosire, 10% reducere la cazare, spalarea motocicletei, transformarea punctelor in mile aeriene.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply