Generatia Y isi ofera datele personale fara probleme
Tinerii din Generatia Y (persoanele nascute in perioada 1980-2000) nu au o problema cu a le oferi retailerilor informatii personale atunci cand isi folosesc smartphone-ul, scrie retail.emarketer.com in urma unor studii. Fata de persoanele de 65 sau peste 65 de ani, tinerii sunt de 3 ori mai predispusi sa ofere retailerului preferat informatii personale, a descoperit un studiu din februarie 2017 (efectuat pentru Retail Dive de catre Google).
O alta cercetare, din iunie 2017 (realizata de Bank of America pe utilizatori americani), a descoperit ca 45% dintre tinerii de 25 – 34 de ani nu au o problema cu faptul ca telefonul mobil le inregistreaza tiparele de shopping (in timp ce, din totalul de respondenti, doar 26% au raspuns la fel). La fel au aratat procentele si in cazul faptului ca smartphone-ul le inregistreaza orarul (62% vs. 47%), locatia (44% vs. 37%) si tipul de stiri pe care prefera sa le citeasca (37% vs. 29%).
Folosind aceste informatii, retailerii pot construi strategii de marketing mai eficiente, mai creative, pot trimite mesaje care sa ii atraga mai bine pe clienti. Acest schimb (informatii – accesibilitate, oferte) nu e ceva nou, spun analistii, explicand ca tinerii nici macar nu isi dau seama in ce fel le sunt folosite datele, smartphone-ul fiindu-le ca o a doua natura si considerand ca nu impart aceste date cu alte entitati cand isi folosesc telefoanele.
Leave a reply