Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Generatia Y isi ofera datele personale fara probleme

Tinerii din Generatia Y (persoanele nascute in perioada 1980 – 2000) nu au o problema cu a le oferi retailerilor informatii personale atunci cand isi folosesc smartphone-ul, scrie retail.emarketer.com in urma unor studii. Fata de persoanele de 65 sau peste 65 de ani, tinerii sunt de 3 ori mai predispusi sa ofere retailerului preferat informatii personale, a descoperit un studiu din februarie 2017 (efectuat pentru Retail Dive de catre Google).

05acad40-77c2-4989-8ef1-0ab358a35f51

O alta cercetare, din iunie 2017 (realizata de Bank of America pe utilizatori americani), a descoperit ca 45% dintre tinerii de 25 – 34 de ani nu au o problema cu faptul ca telefonul mobil le inregistreaza tiparele de shopping (in timp ce, din totalul de respondenti, doar 26% au raspuns la fel). La fel au aratat procentele si in cazul faptului ca smartphone-ul le inregistreaza orarul (62% vs. 47%), locatia (44% vs. 37%) si tipul de stiri pe care prefera sa le citeasca (37% vs. 29%).

Folosind aceste informatii, retailerii pot construi strategii de marketing mai eficiente, mai creative, pot trimite mesaje care sa ii atraga mai bine pe clienti. Acest schimb (informatii – accesibilitate, oferte) nu e ceva nou, spun analistii, explicand ca tinerii nici macar nu isi dau seama in ce fel le sunt folosite datele,  smartphone-ul fiindu-le ca o a doua natura si considerand ca nu impart aceste date cu alte entitati cand isi folosesc telefoanele.

Raspunde la aceasta intrebare