5 idei de marketing geniale marca IKEA
Econsultancy.com a adunat laolalta cateva idei de marketing creativ marca IKEA, brand cunoscut pentru priceperea cu care isi atrage clientii in magazine, folosind reclame ingenioase:
- Un patut gratuit pentru bebelusii conceputi de Ziua Indragostitilor. IKEA Australia a facut reclama in ziar, oferind un patut gratuit parintilor al caror copil se va naste pe 14 noiembrie 2013, la fix 9 luni de Valentine’s Day. Vii cu certificatul de nastere, pleci cu un pachet plat!
- Ingeniozitate pe Instagram. IKEA Russia a spart, chipurile, Instagram-ul, postand imagini care – alaturate – creeau homepage-ul unei pagini IKEA, iar fiecare imagine avea atasate tag-uri la produse care te trimiteau in alte pagini.
- IKEA Home Tour. Echipa IKEA Home Tour (5 membri) face transformari ale caselor clientilor companiei din SUA, iar pe site-ul hometourseries.com gasesti rezultatele schimbarilor, idei de amanajare si link-uri la produsele IKEA folosite.
- Un apartament intr-o cutie. Pentru a promova deschiderea unui nou magazin IKEA in Brooklyn (New York), compania a trantit in mijlocul orasului o cutie imensa, in care trecatorii puteau descoperi o garsoniera de 6×6 m, decorata cu produse ale brand-ului.
- The bookbook. In preajma lansarii iPhone 6 (si a lui huse de piele BookBook), IKEA a produs o reclama proprie in stilul Apple, in care lauda (in stilul bombastic al companiei lui Steve Jobs) catalogul propriu: hartia, faptul ca „bateria” tine la nesfarsit si ca navigarea e… tactila.
Leave a reply