Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

5 feluri in care Inteligenta Artificiala poate fi folosita in marketing

AI marketing

Inteligenta Artificiala este o unealta practica pentru oamenii de marketing, iar econsultancy.com scrie – in raportul „Marketing in the Age of Artificial Intelligence” – ca AI ii poate ajuta pe acestia sa livreze clientilor exact ceea ce acestia isi doresc. Cum face asta?

  1. REDUCE NR. DE ALEGERI. In contemporaneitate, drumul clientului spre casa este unul deloc linear: acesta se documenteaza online, citeste review-uri (comparand parerile altor clienti), deci are de unde alege. IA poate fi folosita pentru a reduce numarul de alegeri facute de clienti in drumul spre casa: descopera modele in seturile de date si le poate oferi clientilor raspunsurile cautate, ajutandu-i sa foloseasca timpul petrecut in luarea acestor decizii in alt scop, mai important.
  2. OFERA PRODUSE RELEVANTE. Clientul e cel care alege din varietatea de brand-uri disponibila pe piata, astfel incat factorii contextuali sunt foarte folositori pentru a-l determina pe acesta sa aleaga mereu acelasi brand. IA e cel mai usor si rapid mod de a face asta – analizeaza factori ca vremea, locatia, varsta, sexul si recomanda produse extrem de personalizate si relevante pentru client.
  3. ACCELEREAZA LANTUL DE APROVIZIONARE. Pe baza informatiilor detinute deja despre client, IA poate prezice comportamentul viitor al acestuia – lucru extrem de important in contextul clientilor care isi doresc livrare rapida, in aceeasi zi daca s-ar putea (Amazon Prime Now foloseste tehnologie IA pentru „livrarea cu anticipatie”).
  4. CRESTE COMUNICAREA CU BRAND-UL. Clientul nu isi doreste doar livrare rapida, ci si comunicare instantanee cu brand-ul, chatbotii fiind solutia in acest caz. Sistemele tip chatbot elimina nevoia angajatilor din departamentul relatii cu clientii si ofera comunicare automata, rapida si relevanta contextual.
  5. CLIENTII SUNT INTELESI MAI BINE. Datele adunate prin intermediul IA au legatura si cu retelele sociale – companiile analizeaza retelele sociale, pentru a descoperi trend-urile momentului si subiectele arzatoare de discutie. Motorul IA al Facebook, Deep Text, e construit in asa fel incat intelege intentia din spatele tuturor lucrurilor postate online de utilizatori, deci poate dezvalui ce produse l-ar interesa pe acesta.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply