Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Orange, investitorul nr. 1 in reclame online, in S1 2016

brat ratecard

Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT, organizatia industriei de media autohtone) a facut public, scrie forbes.ro, clasamentul celor mai mari 20 de investitori in publicitatea online („Monitorizarea Investitiilor in Publicitate”), in primul semestru al anului 2016 (ianuarie – iunie). Bugetele din lista BRAT sunt calculate la tarifele-lista (rate card) de publicitate, fara a se scadea din ele  discounturile si gratuitatile acordate clientilor. 

Pe primul loc in top s-a plasat compania de telefonie mobila Orange, care a cheltuit un buget brut de 4.587.589 €, urmata de dezvoltatorul imobiliar Impact Developer (cu un buget brut de 1.711.281 €) si compania Procter&Gamble (cu 1.468.548 €). In top 20 mai intra magazine online (eMAG, Fashion Days, Kelion Online Concept), firme din domeniul auto (Ford, Porsche), companii de telefonie mobila (Vodafone, Telekom) si supermarket-ul Lidl.

Raspunde la aceasta intrebare