Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Nordstrom creste pe e-commerce investind in mobile

nordstrom

Magazinul de lux american Nordstrom – fondat in anul 1901, cu sediul la Seattle – se lauda cu o crestere de aproape 10% a vanzarilor online, pe Nordstrom.com, in T2 2016 (aprilie – iunie), in conditiile in care vanzarile totale au scazut, aflam de pe businessinsider.com. Astfel, fata de aceeasi perioada a anului trecut, fashion retailerul a inregistrat cu 1,2% mai putine vanzari totale (adica un total de 3,5 miliarde $), dar o crestere de 9,4% a vanzarilor online (adica 683 de milioane $).

In plus, vanzarile pe site-urile afiliate companiei, NordstromRack.com (care vinde produse de marca, la preturi reduse) si HauteLook.com (care vinde discounturi la anumite produse doar pentru o perioada limitata) au crescut cu aproape 35% fata de T2 2015 (atingand 157 de milioane $).

Cresterea in domeniul e-commerce se datoreaza faptului ca Nordstrom s-a concentrat pe atragerea clientilor via smartphone-uri, avand in vedere ca vanzarile in aplicatie si bowser mobile le-au depasit de ceva vreme pe cele de pe desktop. De aceea, compania a investit in aplicatia mobile proprie (care are acum o functie de cautare vizuala si permite clientilor sa cumpere produse din anumite magazine) si permite clientilor sa adune puncte de recompensa cu fiecare cumparatura facuta; in toamna, Nordstrom va testa un nou feature mobile – clientii vor putea rezerva un produs intr-un magazin, il vor putea proba la fata locului si apoi se vor decide daca il cumpara ori ba.

Lasa un raspuns