Nordstrom creste pe e-commerce investind in mobile
Magazinul de lux american Nordstrom – fondat in anul 1901, cu sediul la Seattle – se lauda cu o crestere de aproape 10% a vanzarilor online, pe Nordstrom.com, in T2 2016 (aprilie-iunie), in conditiile in care vanzarile totale au scazut, aflam de pe businessinsider.com. Astfel, fata de aceeasi perioada a anului trecut, fashion retailerul a inregistrat cu 1,2% mai putine vanzari totale (adica un total de 3,5 miliarde $), dar o crestere de 9,4% a vanzarilor online (adica 683 de milioane $).
In plus, vanzarile pe site-urile afiliate companiei, NordstromRack.com (care vinde produse de marca, la preturi reduse) si HauteLook.com (care vinde discounturi la anumite produse doar pentru o perioada limitata) au crescut cu aproape 35% fata de T2 2015 (atingand 157 de milioane $).
Cresterea in domeniul e-commerce se datoreaza faptului ca Nordstrom s-a concentrat pe atragerea clientilor via smartphone-uri, avand in vedere ca vanzarile in aplicatie si bowser mobile le-au depasit de ceva vreme pe cele de pe desktop. De aceea, compania a investit in aplicatia mobile proprie (care are acum o functie de cautare vizuala si permite clientilor sa cumpere produse din anumite magazine) si permite clientilor sa adune puncte de recompensa cu fiecare cumparatura facuta; in toamna, Nordstrom va testa un nou feature mobile – clientii vor putea rezerva un produs intr-un magazin, il vor putea proba la fata locului si apoi se vor decide daca il cumpara ori ba.
Leave a reply