35% dintre chinezi cumpara de la magazine online straine
Peste o treime dintre amatorii de cumparaturi online din China se orienteaza spre magazine de peste hotare, care livreaza in tara lor, informează multichannelmerchant.com.
81% dintre chinezii de peste 18 ani au cumparat online in ultimele 12 luni si 35% dintre ei au facut cumparaturi transfrontaliere in 2015 (cu 9 procente mai mult decat anul trecut), conform datelor raportului anual PayPal si Ipsos – care a analizat comportamentul de consum al 23.354 de persoane (peste 18 ani) din 29 de tari.
Concluzia legata de China este doar una dintre cele cuprinse in raportul amintit. Astfel, PayPal a descoperit urmatoarele:
- Computerul ramane preferatul cand vine vorba despre cumparaturi facute pe magazine online straine. Dar in pietele emergente o mare parte a populatiei foloseste dispozitive mobile (telefoane, tablete etc.): in Nigeria, procentul atinge 50%; in Ucraina vorbim despre 46%.
- Aproape trei sferturi (73%) dintre clienti aleg magazinele internationale din cauza preturilor mai bune; dar in acelasi timp 47% dintre cei chestionati spun ca o bariera in acest caz o constituie costurile de expeditie a produselor.
- Hainele, incaltamintea si accesoriile sunt pe primul loc in clasamentul cumparaturilor transfrontaliere (la fel ca anul trecut).
- SUA si China sunt destinatiile preferate pentru cumparaturi online in afara granitelor, dar vest-europenii aleg sa-si cheltuie banii prepoderent in magazine online din Europa
- SEO e acronimul-cheie: intrebari cum au ales site-urile internationale pe care isi fac cumparaturile, 58% dintre respondenti au spus ca le-au mai folosit si alta data, 40% – ca aleg site-uri ale caror adrese le cunosc deja si 38% se iau dupa rezultatele unui motor de cautare
- Cele mai active tari in domeniul cumparaturilor transfrontaliere sunt Irlanda (86%), Austria (85%) si Israel (79%)
Leave a reply