Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Gala Premiilor eCommerce, editia a 10-a, si-a desemnat castigatorii! Peste 700 de participanti, 12 ore de e-commerce, 28 de trofee!

Marti, pe 24 noiembrie 2015, a avut loc a 10-a ediție a celui mai important eveniment dedicat comerțului electronic românesc – Gala Premiilor eCommerce (GPeC). Peste 700 de reprezentanți ai companiilor e-commerce de top autohtone dar și internaționale au petrecut întreaga zi la ediția aniversară a GPeC, asistând atât la GPeC Summit (conferința din timpul zilei), cât și la Festivitatea de Decernare a Premiilor în Comerțul Electronic Românesc care a avut loc seara. Magazinul Anului în E-Commerce 2015 a fost desemnat F64.ro.

GPeC 2015 a fost un adevărat maraton de e-commerce, evenimentul derulându-se pe parcursul a 12 ore.

Prima parte a evenimentului a fost dedicată conferinței GPeC Summit în cadrul căreia au fost dezbătute rezultatele Black Friday, cele me mai importante cifre de piață și tendințele de evoluție pentru viitorul apropiat, precum și subiecte specifice și de maxim interes pentru orice afacere online: User Experience, Optimizarea Conversiilor și Creșterea Vânzărilor, Split Testing, Landing Page Optimization, Online Marketing, Logistică și Curierat.

Pe lângă numele sonore ale industriei autohtone de comerț electronic, pe scena GPeC au urcat și unii dintre cei mai apreciați speakeri internaționali recunoscuți ca autorități în Online Marketing și E-Commerce: Oli Gardner (Unbouce), Larry Kim (WordStream), Brian Massey (Conversion Sciences), Viljo Vabrit (ConversionXL Agency) – toți pentru prima dată în România.

Seara s-a încheiat cu decernarea premiilor în comerțul electronic în cadrul celei de a 10-a ediții a Galei Premiilor eCommerce, al cărei gazdă a fost actorul Pavel Bartoș. GPeC Awards - WinnersAu fost înmânate 28 de trofee către magazinele online înscrise în Competiția GPeC 2015 și companiilor de profil care au înregistrat performanțe notabile în acest an. Mai jos regăsiți lista câștigătorilor, în ordinea decernării premiilor:

Premiile Băncilor, acordate pe baza cifrelor furnizate de RomCard

  • Banca TransilvaniaBanca Anului in E-Commerce 2015 pentru cel mai mare volum procesat în sistemul 3D Secure, conform cifrelor furnizate de RomCard: 3.394.430 tranzacţii în valoare de 124.637.659 EUR

Premiile GPeC, acordate pentru Performanță, Inițiativă, Inovație, Educarea și Dezvoltarea Pieței

  • ShopMania.ro – Cel mai bun Comparator de Prețuri (premiu acordat pe baza votului magazinelor online înscrise în Competiția GPeC 2015)
  • AVON – Cea mai bună prezență în Social Media (premiu acordat pe baza statisticilor ZeList luând în calcul exclusiv magazinele online înscrise în Competiția GPeC 2015)
  • TârgulCărții.ro – Best Mobile Presence in E-Commerce (premiu acordat pe baza punctajelor obținute în urma jurizării magazinelor online înscrise în Competiția GPeC 2015)
  • Paravion.ro – E-Commerce Mobile App of the Year (premiu acordat pe baza punctajelor obținute în urma jurizării magazinelor online înscrise în Competiția GPeC 2015)
  • FAN Courier – Compania de Curierat în E-Commerce 2015 (premiu acordat pe baza votului magazinelor online înscrise în Competiția GPeC 2015)
  • Marin Mitroi – Premiu Special pentru Întreaga Carieră (premiu acordat de GPeC domnului Marin Mitroi – director general al RomCard, pensionat în 2015 – pentru implementarea 3D Secure în România)

GPeC Awards - Horia Neagu

Premiile acordate Magazinelor Online înscrise în Competiția GPeC 2015, pe baza punctajelor obținute în urma jurizării

  • Atu Tech – cel mai bun magazin online din categoria Echipamente de Securitate și Supraveghere
  • TârgulCărții.ro – cel mai bun magazin online din categoria Cărți, Reviste, Publicații, Muzică și Film
  • Gutuie.ro – cel mai bun magazin online din categoria Birotică & Papetărie
  • CauciucuriDirect.ro – cel mai bun magazin online din categoria Auto, Moto & Utilaje
  • SportAddict.ro – cel mai bun magazin online din categoria Articole Sportive & Timp Liber
  • PentruAnimale.ro – cel mai bun magazin online din categoria Pet Shop
  • CandyToys.ro – cel mai bun magazin online din categoria Alimentare și Băuturi
  • Floria.ro – cel mai bun magazin online din categoria Florării Online
  • Borealy.ro – cel mai bun magazin online din categoria Cadouri și Bijuterii
  • WatchShop.ro – cel mai bun magazin online din categoria Ceasuri Online
  • O-Mac.ro – cel mai bun magazin online din categoria Casă, Grădină și Unelte
  • 1mob.ro – cel mai bun magazin online din categoria Mobilă Online
  • Rangali.ro – cel mai bun magazin online din categoria Produse Organice și Naturale
  • DentStore.ro – cel mai bun magazin online din categoria Health & Beauty
  • BestKids.ro – cel mai bun magazin online din categoria Bebeluși, Copii, Jucării
  • Zonia.ro – cel mai bun magazin online din categoria Fashion
  • F64.ro – cel mai bun magazin online din categoria IT&C, Electronice și Electrocasnice
  • Paravion.ro – cel mai bun magazin online din categoria Turism
  • GadgetWay.ro Cel mai Bun Start-Up în E-Commerce 2015
  • Borealy.ro Cel mai Bun Magazin Experienced 2015
  • F64.ro Magazinul Anului în E-Commerce 2015

„Îi felicit pe toți câștigătorii GPeC 2015, dar și pe toate cele peste 100 de magazine online înscrise în Competiția GPeC! Chiar dacă au urcat sau nu pe scenă, toate magazinele online merită aplauze pentru efortul lor de a se îmbunătăți și de a oferi experiențe de cumpărare plăcute clienților. Iar procesul de jurizare GPeC nu este deloc unul ușor, ci pune în dificultate magazinele online în așa fel încât întreaga piață să crească și să ne bucurăm cu toții de ușurința și plăcerea cumpărăturilor online. Chapeau!” – spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.

“Mulțumesc mult celor peste 700 de oameni care au fost alături de noi ieri la GPeC și tuturor celor care ne sunt alături de 10 ani de zile. Noi toți scriem împreună istoria comerțului electronic românesc!”, conchide Andrei Radu.

__________________

GPeC 2015 este cel mai important eveniment de e-commerce din Romania, powered by FAN Courier

Sustinut de: Allpacka, AVON, Commerce Sciences, ContentSpeed, DWFDPD Romania, eMAG, FrisboFulfill.roGaranti Bank, Infinity Trophy, Microsoft Romania, MiniPrixNew Black, NewsMAN, Orange Romaniapaysafecard,PayU, RetargetingSalesManagoSameDay Courier,  SEO Power SuiteVisa Romania, Zitec

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Recommended Travel Partner: Paravion.ro

Official Radio: Kiss FM

Limousine Serive: CityLimo

Cu sprijinul: 2Parale, 60 MinutesAdvanced Ideas, Agile Media, Alin Dobrin Photo Graphics, CaracteristicEasyHost, Ecompedia, enRose, EurowebEventLink,HubstoreMarketizator, MemorabiliaSaveur, Silkweb, TeaForte, Trusted,WebDigital, ZeList Monitor

Parteneri Media: (AD)Hugger, Agora, Akcees, ANIS, ARIES, Business Days,Business Review, Business Woman, Business24, Cariere, ComunicateDeAfaceri,ComunicateDePresa.ro, Femei in Afaceri, FNTM, Hotnews, HRBExpert,JurnalulDeAfaceri, IQads, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro,PRBoxPRwave, RBERomania Pozitiva, SEM DaysShopMania, Smark,SMSLinkSoftBinator, SoftLead, Startups.ro, TechCafe, The PaypersZiare.com,ZIUA de Constanta

Bloggeri oficiali GPeC: Adrian Orbai / Alin Vlad /Andra ZahariaAuras Mihai GeambasuBlogatu.roCarmen AlbisteanuChinezuCorina Maria Scheianu /Cristian Iosub / Cristina ChipuriciElena CiricFulvia MeirosuGeorge Hari PopescuiYli / Lavinia Biberi / Madalin Blidaru / Olivian BredaSabina Cornovac

GPeC 2015 – De 10 ani scriem impreuna Istoria Comertului Electronic Romanesc

Despre Liviu Taloi

Liviu is Co-Founder of the ECOMpedia.ro project and Community Manager for GPeC (Gala Premiilor e-Commerce - Romanian e-Commerce Award Gala). He has over 15 years of experience in online marketing and 10 years in e-commerce. He was, among other past jobs, PR Manager at eMAG. In 2005, he founded a web consulting company specialized in e-commerce and sites evaluation, Web Audit. He is also speaker at conferences and seminars, especially dedicated to electronic commerce, he write articles and market analysis. Skills: e-commerce, site audit, UX, CRO, Analytics, Online Marketing. Taloi has been selected by Cardinal Path to be a regional trainer of Google Partner Academy Programme in Google Analytics. Taloi has also GAIQ - Google Analytics Individual Qualification certification. Liviu TALOI has worked with online shops as eMAG, MarketOnline, SigmaNET, F64, FashionUP, TAMOS, Kurtmann, ZorileStore, Vexio.ro, MetaphoraBijoux, Gutuie.ro, eMenAtWork, e-commerce platforms & full digital agencies as Content Speed, Shopmania BIZ, Retargeting.biz, online tourism sites as EXIMTUR, Veltravel, he did usability & conversion rate optmization projects as for BCR - sIT Solutions AT Spardat Gmbh, Bitdefender (USA site), SKIN media, he delivered Google Analytics closed&open trainings as for BrainArt, Siniat, ING NN Asigurari de Viata, Google Partner Academy. In recent years, Liviu Taloi provided expert advice to more than 100 Romanian online stores in e-commerce, usability, analytics, conversion rate optimization and online marketing. Many of these online companies are now market leaders in their niche.

Follow Me

Leave a reply