Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

3 masuri pentru orice marketplace care vrea o experienta de shopping mai sigura

Consumatorii au avut mereu asteptari mari, iar in contemporaneitate fac cumparaturi online din ce in ce mai dese si folosesc din ce in ce mai multe canale, citim pe forbes.com. Comertul omnichannel si experientele in primul rand digitale determina tot mai multe branduri sa vanda nu doar pe propriul site e-commerce, ci si pe marketplace-uri.

Conform unui sondaj recent, 72% dintre americani au folosit un marketplace online cel putin o data/luna. Iar 88% cred ca aceste website-uri ar trebuie sa fie trase la raspundere, pentru produsele prezentate, in contextul in care unele dintre ele sunt contrafacute sau nesigure. Organizatia pentru Cooperare si Dezvolatre Economica (OECD) estimeaza ca produsele piratate si false reprezinta 3,3% din comertul la nivel mondial, iar pe Internet se vand produse ilicite in valoare de peste 1,5 trilioane $.

Loialitatea clientelara este amenintata serios de aceste produse, de aceea marketplace-urile importante – ca Amazon – iau initiativa, pentru a opri vanzarea de produse falsificate. Cele 3 masuri pe care trebuie sa le ia orice marketplace care vrea sa creeze o experienta de shopping mai sigura pentru consumatori sunt urmatoarele:

  1. Sa creeze o strategie care sa impuna tuturor vanzatorilor de pe platforma politica marketplace-ului. Aceasta strategie va scoate la iveala orice vulnerabilitate, inclusiv sellerii care vand produse ilegale.
  2. Sa se asigure ca firmele tech partenere sunt la curent cu regulile din domeniu, pentru a nu se trezi ca incalca legea.
  3. Sa ia in considerare o solutie AI automatizata, pentru a-si extinde platforma pe noi piete. Ceea ce include si a tine pasul cu industria platilor online, aflata intr-o evolutie constanta.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentariu ( 1 )

  1. […] 3 masuri pentru orice marketplace care vrea o experienta de shopping mai sigura – ECOMpedia […]