GLAMI.ro lanseaza (pe homepage) instrumentul de hiper-personalizare GLAMI Quiz
Motorul de cautare Fashion GLAMI.ro anunta, intr-un comunicat de presa, lansarea pe homepage a GLAMI Quiz, un nou instrument de hiper-personalizare, care incurajeza utilizatorii sa raspunda la intrebari despre marcile, marimile si preferintele lor in materie de moda. In cateva minute, fiecare vizitator va vedea o gama de produse personalizata, organizata si selectata special pentru el, GLAMI.ro efectuand cautarea printre sute de marci si magazine online.
Descoperirea modei este o parte importanta din experienta GLAMI. Scopul nu este doar le arata utilizatorilor produse similare celor pe care le au in garderoba sau pe care le-au vazut la alte persoane, ci de a-i ajuta sa descopere noi designeri si branduri. Daca exista si alti consumatori care interactioneaza cu aceleasi produse ca un anumit client, acesta va primi recomandari de produse noi care le-au placut si celorlalti vizitatori GLAMI.ro.
Sistemul functioneaza prin invatare automata si este utilizat in intreaga lume, in diverse industrii si de jucatori renumiti pe anumite nise (ca Netflix sau Spotify). In prezent, consumatorii cauta din ce in ce mai multa personalizare: treptat, se satura de o alegere foarte larga intre magazine si marci si vor sa gaseasca exact ceea ce le place foarte repede. Inteligenta artificiala (care sta la baza GLAMI Quiz) este cea mai eficienta modalitate de a le oferi acest lucru.
Aducand o selectie extinsa si diversa de produse intr-un singur loc, motorul de cautare Fashion simplifica mersul la cumparaturi si economiseste timp pretios; in plus, cu cat vizitatorii folosesc mai mult GLAMI, cu atat platforma se va adapta mai mult la stilul si gustul lor. GLAMI a observat o crestere de +10% a venitului/sesiune, pentru utilizatorii al caror continut a fost personalizat. In acelasi timp, rata de conversie este dublata pentru produsele cu un filtru de marimi aplicat.
„GLAMI a crescut datorita catalogului sau larg si viziunii de a oferi toata moda pentru fiecare utilizator intr-un singur loc. Dar daca reusim sa selectam „piesa de moda” potrivita din intregul catalog de 15 milioane de produse si sa o asociem gusturilor fiecarui utilizator, atunci ii vom ajuta sa navigheze prin ofertele coplesitoare si sa ajunga mai rapid la decizia de cumparare, devenind o adevarata platforma de moda hiper-personalizata pentru toata lumea!”, transmite Tomas Hodbod (Fondator si CEO GLAMI).
Leave a reply