Cum platesc consumatorii achizitiile e-commerce, pe glob? (raport)
Mai putin de o treime dintre cumparatorii online britanici folosesc aplicatiile mobile de plata, atunci cand achizitioneaza ceva. Asta a descoperit un raport marca RetailX („Global Elite Top1000”), citat de internetretailing.net. Cardurile bancare de debit/credit sunt folosite de majoritatea clientilor magazinelor online din intreaga lume, noteaza raportul: 76% dintre consumatorii din Emiratele Arabe Unite sau Coreea de Sud, 89% dintre americani si 91% dintre britanici le-au utilizat, in ultimul an.
In schimb, plata prin intermediul aplicatiilor mobile are o adoptie diferita, in functie de tara: e folosita de doar 29% dintre britanici si australieni, dar a prins mai bine in Africa de Sud (48%), Coreea de Sud (49%) si Brazilia (52%). Consumatorii vor sa foloseasca o metoda de plata cunoscuta deja, noteaza raportul amintit. De aceea, daca aceasta nu le este oferita de magazinul e-commerce ales, achizitia nu va mai avea loc deloc, in cazul brazilienilor (unde 78% dintre cei chestionati au spus asta).
Respondentii brazilieni (56%) si cei din Emiratele Arabe Unite (55%) au spus ca ar fi cei mai dispusi sa cumpere ceva daca li s-ar oferi un discount, fata de doar 30% dintre britanici si australieni. Termenii flexibili de plata sunt ceva de asteptat, in Emiratele Arabe Unite (53%), Africa de Sud (43%), dar nu si in Coreea de Sud (21%) si Marea Britanie (28%).
Leave a reply