Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

21% dintre cumparatorii online britanici incep cautarea pe social media (raport)

2 din 10 amatori de shopping online din Marea Britanie incep sa caute produsele dorite pe retelele sociale, unde gasesc inspiratie, informeaza ecommercenews.eu. Cu toate acestea, doar 7% isi finalizeaza si comenzile pe acest canal: majoritatea fac asta pe website-ul sau aplicatia e-commerce a retailerului ales.

Aceste date provin din raportul „2024 Elusive Consumer Survey”, realizat de catre Capterra in luna aprilie, pe un esantion de 499 de britanici de peste 18 ani. Conform acestui sondaj, primul pas pentru trei sfeturi dintre consumatori sunt motoarele de cautare online, urmate de aplicatiile sau magazinele digitale (55%). Cat despre platformele sociale unde britanicii chestionati cauta inspiratie pentru shopping pe Internet, preferatele sunt Instagram (69%), Facebook (54%) si TikTok (50%).

Social media este folosita astfel deoarece ii ajuta pe consumatori sa gaseasca produsele de care sunt interesatie (spun 7% dintre respondenti), le permite sa descopere reduceri (61%) sau branduri noi (58%). 52% fac asta pentru a gasi review-uri reale de produs, iar 46 de procente dintre cei luati la intrebari au spus ca sunt interesati de descoperirea unor branduri mici sau locale pe social media.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply