Brandul Kleinfeld vinde online rochii de mireasa second-hand
Celebrul brand axat pe rochii de mireasa Kleinfeld si-a lansat o platforma second-hand, dovedind ca moda si produsele la mana a doua sunt la mare cautare, in randul consumatorilor contemporani, anunta wwd.com. Momentan, platforma (care livreaza si international) include in jur de 100 de rochii.
Brandul specializat in aceste tinute festive a reunit toate rochiile de mireasa second-hand pe platforma KleinfeldAgain.com. Aceasta face legatura intre vanzatori si cumparatori, iar produsele sunt verificate de echipa in-house a companiei Kleinfeld (care nu percepe comisioane), inainte de a fi trimise cumparatoarelor. Nu toate rochiile de mireasa vandute prin intermediul acestui website e-commerce sunt purtate: unele sunt noi, dar isi cauta o nouta proprietara.
Preturile pornesc de la 499 si ajung la 15.000 $ si variaza, dar sunt semnificativ mai mici decat in cazul unor produse noi: clientele pot achizitiona, de exemplu, cu doar 1.400 $ o rochie care a costat 10.000 $, cand era noua! Tinutele nuptiale nu trebuie sa fi fost cumparate de la Kleinfeld pentru a fi vandute pe KleinfeldAgain.com. Pentru a lista un produs pe platforma, trebuie sa platesti o taxa lunara de 9,95 $ si poti plati in plus daca vrei ca anuntul tau sa fie afisat intr-un mod mai proeminent.
Ideea vanzarii de produse second-hand a aparut prima data acum 10 ani, cand presedinta si cofondatoarea Kleinfeld (Mara Urshel) a tinut o prelegere la Columbia University – Business School si o studenta i-a sugerat-o. Magazinele Kleinfeld au devenit celebre la nivel mondial gratie reality-show-ului „Say Yes to the Dress!”, difuzat de TLC si in tara noastra.
Comentariu ( 1 )
[…] este una ingenioasa, intr-o perioada in care produsele second-hand sunt la mare cautare: de la rochii de mireasa, la masini, aceasta piata este una in plina dezvoltare. Anul trecut, de exemplu, cererea mare din […]