Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

2 micro-burse pentru workshop-ul lui Ionut Radu Munteanu, pe 30 iulie

Avem nevoie de oameni pregatiti in digital marketing. Acum mai mult decat oricand e nevoie ca oamenii sa-si manifeste pasiunea pentru mecanismele masurabile, pentru acest ecosistem dinamic si in permanenta transformare. Pana astazi, pentru mai bine de un deceniu, am trait cu pasiune cresterea si dezvoltarea pietei de „Performance Marketing” din Romania. Am ales sa ma implic activ in procesul de transformare, educare a celei mai importante resurse din digital marketing, oamenii.

Incepand cu 2019 mi-am orientat si mai mult atentia catre cresterea tinerilor specialisti in digital marketing, prin programe de formare profesionala, webinarii, workshop-uri si training-uri, dar si catre proprietarii de agentii mici si medii care ofera servicii de digital marketing. Am pus bazele acestor programe de formare bazandu-ma pe experienta de peste 15 ani in digital marketing si aproape 10 ani ca proprietar de agentie de marketing digital.

In acest deceniu si jumatate de activitate am reusit sa-mi aprofundez cunostintele in crearea strategilor de marketing digital, promovarea online, monitorizarea campaniilor de marketing, optimizarea bugetelor si impreuna cu agentia pe care am fondat-o acum aproape un deceniu, WebDigital, am reusit sa ajut peste 500 de companii sa-si atinga obiectivele. Experienta dobandita prin afilierea la alianta de agentii independente din Europa Centrala si de Est (BlueAlliance) m-a ajutat sa inteleg provocari regionale nu doar cele locale. Iar prin prezenta in IAB Romania imi doresc sa continui sa asist tinerii care isi doresc sa faca primii pasi in agentii, specialistii in digital marketing sa-si clarifice aspecte pe care nu le-au aprofundat in activitatea lor, si imi doresc din ce in ce mai multi sa-si certifice competentele prin programe precum Dimaq.

Pe de alta parte imi doresc sa pot sustine proprietarii de agentii mici si medii care ofera servicii de digital marketing sa poata sa dobandeasca structura necesara pentru a face fata cresterii. Lucrez cu oameni interesati si dornici sa investeasca in dezvoltarea lor profesionala, oameni pasionati de ce fac, care au provocari cu organizarea informatiei in digital marketing.

Din programul de formare dedicat specialistilor am extras un curs deschis pe data de 30 iulie, impreuna cu echipa mea (la Hotel Cismigiu, Bucuresti). Acest curs este primul cu circuit deschis organizat de echipa mea. Uite aici mai multe detalii: Online Marketing Foundation – First Base.

WebDigital ofera prin tragere la sorti 2 micro-burse pentru acest workshop, Arobs Transilvania Software ofera 1 micro-bursa, iar cativa dintre partenerii si clientii WebDigital si-au aratat interesul pentru a sustine si ei cativa participanti. Asa ca, inscrie-te gratuit la extragere, prin completarea formularului si adauga si un coleg sau prieten care crezi ca ar putea beneficia de acest workshop. Tragerea la sorti va fi anuntata pe data de 25 iulie pe pagina de Facebook a lui Ionut si pe pagina de Facebook WebDigital. Fiind adeptul invatarii din practica, dar si ca urmare a feedback-ului de la training-urile anterioare, am ajuns la aceasta versiune a cursului care imbina inovarea prin joc, exercitii si un strop de teorie.

La ce sa va asteptati? La o zi plina de energie pozitiva, cunostinte structurate pe segmente si concepute pentru a te ajuta sa asimilezi informatia cat mai usor. Ne vom juca, vom discuta despre care sunt indicatorii pe care trebuie sa-i ai in vedere intr-o companie de marketing;

  • cum sa setezi bugetele de media si cum sa le gestionezi;
  • cum functioneaza achizitia de media;
  • cum sa construiesti o lista relevanta de cuvinte-cheie;
  • cum sa construiesti o lista relevanta de cuvinte-cheie;
  • care sunt principalele arme de marketing digital;
  • cum sa faci o strategie de marketing.

Sunt sigur ca atmosfera si structura cursului te va ajuta sa-ti clarifici nebuloasele ce tin de marketing-ul digital, iar daca dupa curs, daca crezi ca nu ai invatat nimic, iti dam toti banii inapoi! Ne poti contacta la adresa: viorica@imunteanu.com.

Leave a reply