Agentia DWF investeste peste 650.000 € in divizia Paid Media
DWF (cea mai mare agentie de servicii SEO din Romania) anunta, intr-un comunicat de presa, ca va investi peste 650.000 € in noua divizie Paid Media, incepand cu luna aprilie 2022. Dezvoltarea diviziei PPC (Pay-Per-Click) reprezinta o evolutie naturala pentru indeplinirea obiectivului companiei de a deveni lider in piata de digital marketing din Romania. DWF a fost mereu o agentie search oriented, iar crearea unui departament specializat de Paid Media a venit ca raspuns la nevoia clientilor de a obtine o arie mai larga de rezultate masurabile, in campaniile de marketing.
Cel care va dezvolta si va coordona noua divizie a DWF este Eugen Predescu. El se alatura echipei dupa 3 ani in pozitia de CEO Canopy, unde a reusit o crestere de 4 ori a cifrei de afaceri, a format cea mai mare echipa dedicata de PPC din Romania si a administrat bugete de digital marketing de peste 16 milioane €, doar in 2021.
Divizia Paid Media vine in completarea diviziilor deja existente ale agentiei: SEO, Data Analytics, Local SEO si Web Development. Din investitia totala, 70% din buget va fi alocat pentru formarea echipei (25 de pozitii pentru specialisti PPC), iar restul de 30% va fi alocat pentru investitii in tehnologie si marketing. Integrarea directa a strategiei de Paid Media cu expertiza SEO si Data Analytics de care beneficiaza DWF aduce un nou avantaj pentru clienti, care se traduce prin optimizarea reala a bugetelor, o viziune de ansamblu a strategiei digitale, optimizarea costului efectiv de conversie si a funnel-ului de vanzare.
„Pentru clientii DWF, avantajul dezvoltarii noii divizii se traduce prin optimizarea bugetelor si maximizarea conversiilor, raportat la costul per achizitie. Oportunitatea dezvoltarii noului departament de Paid Media in cadrul DWF consta in integrarea directa cu expertiza din serviciile de SEO, unde DWF este lider de piata, dar si integrarea directa cu divizia de Data Analytics, unde compania are date esentiale din peste 700 de campanii desfasurate”, transmite Mihai Vinatoru (foto dr., Managing Partner DWF).
„Cifrele pe care ni le propunem la DWF, in urmatorii 2 ani, doar pentru divizia de Paid Media, sunt de 1,4 milioane de euro cifra de afaceri si un portofoliu de 160 de clienti, cu bugete totale de PPC administrate de peste 1 milion de euro lunar, in anul 2”, completeaza Eugen Predescu (foto centru, Paid Media Managing Director DWF).
DWF este cea mai mare agentie de SEO din Romania, cu 9 ani de experienta, o echipa formata din peste 75 de oameni, un portofoliu de peste 700 de clienti si o cifra de afaceri de aproximativ 3 milioane euro in 2021. Printre clientii agentiei se numara: Carrefour, FoodPanda, Mathaus, Vivre, Betano, F64, Purina, Maggi, Nurofen, Nescafe, Dr.Max, Sensiblu, Maybelline etc. De asemenea, agentia este recunoscuta si la nivel international, unde a castigat 2 premii la European Search Awards. DWF face parte din CEE Digital Alliance, alaturi de alte 15 agentii digitale independente de top, iar de 5 ani ocupa un loc in juriul Competitiei Magazinelor Online GPeC ca specialisti SEO.
Leave a reply