Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

10 lucruri pe care orice consumator le apreciaza la un magazin online

Exista milioane de magazine online, ceea ce inseamna ca – pentru a iesi in evidenta cu e-shop-ul tau – trebuie sa ai un plan clar, apropo de caracteristicile prin care sa atragi potentialii clienti. Pentru a-ti creste afacerea digitala pe termen lung, nu strica sa ai in vedere urmatoarea lista de 10 lucruri pe care orice consumator le apreciaza la un magazin e-commerce (via prestashop.com):

  1. Un magazin online usor de navigat. In primul rand, un e-shop trebuie sa fie usor de nteles si de navigat, toate produsele si paginile trebuie sa fie accesibile si sa se incarce perfect, pentru a nu frusta potentialii clienti.
  2. Un checkout rapid. Procesul de checkout trebuie sa fie eficient si rapid, fara a exista foarte multe bariete intre clientul platitor si cosul de cumparauri virtual. Asigura-te ca e clar de la inceput cat costa livrarea si de la ce prag e gratuita, pentru ca potentialul client sa nu aiba surprize neplacute si sa-si abandoneze cosul.
  3. Zero pop-up-uri. Chiar daca e tentant, evita pop-up-urile de pe site: pot indeparta consumatorii, enervandu-i si aglomerand ecranul cu ceva de nu ii intereseaza.
  4. Preturi clare. Pune un pret clar fiecaruia dintre produsele tale, estimand si costurile de transport, in cadrul procesuui de checkout. Cu cat ai preturi mai clare, cu atat potentialii clienti se vor transforma in clienti reali, pentru ca vor sti exact cat au de platit.
  5. Optiuni multiple de plata. Multe variante de plata (online, cu cardul, PayPal, Google Pay, etc.; ramburs, la primirea coletului; in rate fixe, fara dobanda), cu atat rata de abandon a cosurilor va fi mai mica.
  6. Remindere apropo de cosul abandonat. Si cei mai loiali clienti isi lasa uneori cosul balta in mijlocul palniei de cumparare, pentru ca au altceva de facut, pentru ca se mai gandesc daca vor/au nevoie neaparat de respectivul produs sau din varii alte motive. Asa ca un e-mail care le aduce aminte ca au lasat ceva in cos poate fi de ajutor, daca este scris pe un ton prietenos.
  7. Relatii cu clientii de nota 10. Ofera-le clientilor canale de comunicare rapide si eficiente, care sa rezolve problemele si sa nu ignore ore/zile in sir mesajele primite. Poti folosi chatboti sau angajati in carne si oase pentru asta.
  8. Oferte speciale. Clientii online sunt fani personalizare si oferte speciale, deci ofera-le reduceri, cupoane si promotii in newsletterele trimise intregii baze de abonati sau individual, doar clientilor fideli.
  9. Pagini care se incarca rapid. Niciun site nusi poate permite sa se incarce greu, pentru ca oamenii isi pierd rapid atentia. Asigura-te ca paginile tale se incarca intr-o secunda, in medie.
  10. Livrare gratuita. Daca e posibil, ofera livrare gratuita (fie tuturor, fie dupa un anumit prag) – va atrage clientii si unii consumatori se asteapta deja sa o primeasca de la numeroase magazine online.

Leave a reply