Numarul de magazine online Shopify a crescut cu peste 200%, in aproape 2 ani (raport)
De la inceputul pandemiei provocate de noul coronavirus, e-commerce-ul s-a dezvoltat masiv. Un indicator a acestei cresteri a comertului online o reprezinta numarul de magazine dezvoltate pe platforme ca Shopify. Intre martie 2020 si ianuarie 2022, numarul acestora a crescut cu 201,53%, citim pe ecommercenews.eu. Asta inseamna ca, in mai putin de 2 ani, platforma Shopify a adaugat 2.594.798 de e-shop-uri noi, noteaza site-ul amintit, care citeaza un studiu marca Genus AI.
Platforma e-commerce canadiana (care a avut venituri mai mari cu 57% YoY, in Q2 2021) are un succes crescut in randul antreprenorilor, pe fondul masurilor stricte care au determinat inchiderea magazinelor fizice si un lockdown strict, in numeroase tari europene. Nu degeaba, in mai 2020, CTO-ul Shopify (Jean-Michel Lemieux) credea ca in curand traficul platformei se va dubla! Majoritatea clientilor Shopify sunt din SUA: in ianuarie 2022, platforma avea un total de 2.666.627 magazine digitale americane, o crestere de 178,53% comparativ cu martie 2020 (cand pe platforma existau 957.393 de magazine online americane).
Numarul de e-shop-uri europene de pe Shopify a crescut si el: in Germania exista 78.638 (+480,18%), Franta totalizeaza 59.590 (+320,85%), in timp ce in Marea Britanie exista 156.466 (+218,81%). Conform Genus AI, majoritatea noilor jucatori de pe platforma canadiana sunt afaceri mici, care nu pot concura cu giganti ca Amazon, dar care mizeaza pe satisfactia clientelara, site-uri sigure si user-friendly.
Comentarii ( 2 )
[…] studiului, Shopify si-a crescut cota de piata cu 35,5%, din 2018 incoace (si pandemia COVID-19 a ajutat mult). Pe de alta parte, magazinele custom-built au scazut ca popularitate, cu 13,2%. Acest lucru este […]
[…] martie 2020 – ianuarie 2022, numarul magazinelor digitale construite pe platforma a crescut cu 201,53%, iar in Q1 2023 a avut o cifra de afaceri de 1,5 miliarde $ (+25 […]