YouTube isi va lansa un canal oficial de shopping, in Coreea de Sud
YouTube isi va lansa in curand un canal oficial de shopping in Coreea de Sud, pentru a face live commerce, informeaza en.yna.co.kr. Lansarea va avea loc la finalul lunii (pe 30 iunie) si va oferi companiilor si brandurilor o platforma digitala, pe care isi vor putea vinde produsele live. Pentru inceput, 30 de branduri vor face live-streaming aici.
Premiera marca YouTube vine dupa ce, anul trecut, compania detinuta de Alphabet Inc. a lansat un tab de shopping in sectiunea Explore, care permite creatorilor eligibili sa dea tag produselor prezentate in sesiunile lor de live-streaming sau sa listeze produse sub clipurile lor video, pentru ca acestea sa poata fi cumparate online de privitori.
„YouTube este dedicat oferirii unei experiente de shopping interesante, informative si distractive pentru toti utilizatorii, inclusiv cei din Coreea. Pentru asta, din cand in cand putem experimenta cu o diversitate de caracteristici YouTube Shopping, in timp ce continuam sa muncim din greu pentru optimizare si oferirea celei mai bune experiente utilizatorilor nostri”, a transmis un oficial YouTube sursei amintite.
Odata cu anuntul rezultatelor financiare ale Alphabet Inc. din Q4 2022, Philipp Schindler (Chief Business Officer) a transmis ca Alphabet vrea sa faca un YouTube mai „shoppable”, pentru a atrage mai multi creatori, ceea ce va genera mai mult continut si va atrage mai multi utilizatori, oferind oporturtunitati crescute de advertising.
Leave a reply