WatchShop.ro: in vara, bugetul mediu al unui ceas a depasit 500 lei
Pe WatchShop.ro, in perioada verii, romanii au manifestat cel mai mare interes pentru brand-urile Tissot, Garmin si Ingersoll, bugetul mediu de achizitie a unui ceas depasind suma de 500 de lei, anunta magazinul online, intr-un comunicat de presa. Acest interes a motivat si campania aniversara a site-ului: in luna septembrie, WatchShop.ro aniverseaza 11 ani de la lansare, organizand cea mai mare campanie de reduceri de pana acum la brand-urile de top („11 ani de WatchShop.ro”). Peste 3.000 mii de ceasuri (dintre care peste 1.000 de la brand-uri premium) sunt incluse in evenimentul din perioada 7-20 septembrie. Reducerile pentru ceasurile de top ajung pana la 30% in campanie, in timp ce, in mod obisnuit, nu depasesc 10-15%.
„Lunile de vara au trasat pentru WatchShop.ro mai multe tendinte pe care, prin selectia de produse si ofertele noastre, ne propunem sa le consolidam in aceasta toamna. Pentru prima data, bugetul mediu de achizitie a unui ceas a depasit 500 de lei, in principal, datorita interesului crescut pentru brand-urile de top si modelele smart. Au crescut vanzarile de ceasuri fashion pentru femei, odata cu atragerea unei noi categorii de public pe WatchShop.ro. In luna aprilie, spre exemplu, cand magazinele fizice au fost inchise, 60% dintre clientii nostri din shop-ul online au fost la prima achizitie, iar pe timpul verii, foarte multi au revenit online pentru alte cumparaturi”, transmite Catalin Florea (foto, CEO WatchShop.ro). Compania estimeaza ca, pana la finalul anului, marcile exclusive vor genera vanzari de circa 30% din cifra de afaceri totala a WatchShop.ro.
WatchShop.ro este cel mai mare magazin online de ceasuri originale din Romania: are un portofoliu de peste 17.000 de modele disponibile, de la peste 100 de brand-uri renumite la nivel mondial, unele dintre ele importate in exclusivitate. E-shop-ul are si prezenta offline, prin showroom-ul propriu din Bucuresti (Str. Morilor, nr. 42).
Leave a reply