Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

LifeBox.ro: in iunie-august, comenzile de meniuri pentru slabit au crescut cu 50% YoY

 

LifeBox.ro (liderul pietei de healthy food delivery din Romania) transmite, intr-un comunicat de presa, ca romanii au inceput sa comande mai multe meniuri cu un continut caloric scazut, dupa incheierea starii de urgenta. Astfel, in intervalul iunie-august 2020, acestea au inregistrat o crestere medie lunara de peste 50%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Din datele companiei, femeile comanda variantele de meniuri de 1.000-1.500 kcal in proportie de peste 60%, in timp ce barbatii aleg meniuri de peste 1.500 kcal, alegerea lor fiind determinata si de tipul de activitate zilnica. In bucataria LifeBox.ro sunt preparate in fiecare zi 5 tipuri de meniuri, care pot fi comandate zilnic sau in avans (pe o perioada de pana la 3 luni), in Bucuresti, Ilfov, Cluj, Floresti si Oradea.

„Incepand cu luna iunie, am observat o crestere importanta a cererilor pentru meniurile cu un continut scazut de calorii. Cei mai multi dintre clienti, dupa perioada in care au fost nevoiti sa stea in casa si au acumulat cateva kilograme in plus, isi doresc sa reintre in forma”, transmit Florin Scarlat, Radu Balaceanu si Lukasz Kuzniar (foto, de la st. la dr., Co-fondatorii LifeBox). In ceea ce priveste obiceiurile de consum observate de la debutul pandemiei, adresele de livrare ale clientilor au migrat din zona de business in zona de rezidential, a crescut numarul livrarilor in zonele limitrofe, iar cei mai multi dintre acestia au ales plata online cu cardul pentru meniurile comandate. „Pe parcursul acestei perioade, clientii au devenit mult mai atenti la produsele pe care le cumpara si, mai ales, la provenienta lor. Masurile pe care noi le-am luat inainte de declararea starii de urgenta, care au fost chiar mai drastice, nelimitandu-ne doar la cele impuse de legislatie, au fost foarte apreciate de catre clientii nostri, care s-au bucurat de un plus de siguranta”, au completat acestia.

In perioada martie-mai 2020, LifeBox a redirectionat 2 lei din fiecare meniu ComfortBox comandat catre Asociatia „Zi de Bine” si, alaturi de donatiile facute de clienti prin butonul de donatie disponibil in pagina de Checkout, s-a strans in total suma de peste 26.500 lei, folosita pentru achizitionarea de echipamente medicale, de protectie si alte resurse, necesare cadrelor medicale in lupta cu COVID-19.

Leave a reply