Walmart va investi in e-commerce si automatizare, in 2024
Walmart va continua sa investeasca in e-commerce si automatizare anul viitor, citim pe supermarketperimeter.com, in contextul in care clientii cumpara tot mai des online. Vanzarile digitale merg cel mai bine pentru retailerul american in China, unde in jur de 50% dintre comenzi sunt online si 50% sunt offline. Consumatorii de aici care prefera magazinele fizice isi scaneaza produsele din cos cu telefonul mobil si sar peste statul la cozi, la casa de marcat: in jur de 1 din 4 tranzactii au loc asa.
Numarul clientilor digitali activi ai celui mai mare retailer american a continuat sa creasca si dupa pandemia COVID-19, a transmis John D. Rainey (Chief Financial Officer Walmart), care a participat recent la conferinta Morgan Stanley Global Consumer & Retail, din New York. „Suntem cunoscuti drept un retailer offline. Am facut asta bine timp de 60 de ani, dar nu ne-am atins potentialul in spatiul e-commerce si de aceea investim atat de mult in asta, pentru ca vedem cum consumatorii vor sa cumpere de la noi pe acest canal”, a explicat Rainey.
Automatizarea este folosita din ce in ce mai des nu doar in locatiile traditinale, ci si in administrarea inventarului, in depozite si centre de distributie. Rainey spune ca astfel se economisesc extrem de multi bani. Cat despre scaderea preturilor, CFO-ul Walmart este optimist: „Produsele generale scad cu 5-6%. Este o tendinta destul de sustinuta si preturile au ajuns sa fie mai mici decat acum doi ani”.
Comentariu ( 1 )
[…] pentru preturile mici si magazinele fizice mari, dar divizia e-commerce a companiei este intr-o dezvoltare constanta, anunta retailbrew.com: in Q2 2024, Walmart a inregistrat cu 22% mai multe vanzari digitale YoY, in […]