Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Walmart se redefineste drept o companie e-commerce

Walmart_Store_sign

Asa cum ecompedia.ro scria in mai, compania Wal-Mart Stores Inc. este motivata de competitia online cu Amazon si investeste masiv in e-commerce, dorindu-si sa se impuna pe piata online: „In timp, aceasta companie va arata ca o companie e-commerce”, a transmis Doug McMillon, CEO Walmart, investitorilor adunati la sediul din Bentonville, Arkansas (conform reuters.com).

McMillon a anuntat ca intentioneaza sa se concentreze pe vanzarile online si a dorit sa tempereze proiectiile investitorilor legate de profitul din urmatorii 2 ani (costul pe termen lung va influenta castigurile imediate). Compania a accelerat investitiile in e-commerce si online de la 300 milioane $ in 2013 la 1,1 miliarde $ anul acesta.

In august, cel mai mare retailer fizic din lume platea 3 milioane $ pentru a cumpara Jet.com (tranzactie despre care ecompedia.ro scria aici), sperand ca asta il va ajuta sa fie relevant in e-commerce. Acum, a anuntat ca:

  • va deschide intr-un ritm mai lent magazine offline (doar 20% din cheltuieli vor merge spre deshiderea de noi locatii fizice, veniturile urmand sa creasca din online si din magazinele fizice existente deja – care au generat venituri in ultimii 4 ani); in anul fiscal 2018, Walmart va deschide doar 35 de supermagazine (fata de 69 anul trecut) si doar 20 de market-uri de cartier (fata de 161 anul trecut)
  • va dubla numarul de depozite in care stocheaza produsele destinate vanzarilor online (ajungand la 10 in 2016)
  • poate livra orice, in majoritatea localitatilor americane, intr-o singura zi
  • isi doreste cresteri online de 20 – 30% in a doua jumatate a anului in curs si procente mai mari in anii care vin; momentan, vanzarile online ale Walmart sunt de doar 3% din total si, mai nou, compania se asteapta sa nu faca profit in anul fiscal care se incheie pe 31 ianuarie 2018 (initial, anuntase o crestere a profitului)

Raspunde la aceasta intrebare