Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

123

Prin Shopify, magazinele vand direct in Facebook Messenger

shopify-mess

Shopify, platforma de e-commerce canadiana, care a fost fondata in 2004 si care ofera clientilor toate uneltele necesare construirii si intretinerii unui magazin online, le permite mai nou vanzatorilor care o folosesc sa isi vanda produsele folosind Facebook Messenger, citim pe techcrunch.com. Compania a facut deja pionierat, permitandu-le vanzatorilor sa comunice direct cu clientul prin Messenger, iar acum cei doi pot face si tranzactii astfel.

Cand incepe o conversatie cu un vanzator care are Business Page pe Facebook, folosind canalul de vanzare pe Messenger al Shopify (shopify.ca/messenger), clientiul are acces la optiunea „Shop Now”/„Cumpara acum”. Optiunea ii pune la dispozitie intregul catalog de produse al respectivului vanzator. Clientul alege apoi produsele dorite, foloseste portalul de check-out al Shopify, plateste si primeste dovada platii – totul in cadrul Messenger.

„Din punctul de vedere al consumatorului, e inca devreme sa te gandesti sa ii scrii direct unei companii, pentru a interactiona cu ea, deci va dura pana vom ajunge la gradul de interactiune comun in Asia. Ne dorim ca rezultatul final sa fie o versiune online a retail-ului, cand intri intr-un magazin si ii explici unui vanzator ce cauti”, a explicat pentru site-ul amintit Brandon Chu, product manager Shopify – subliniind faptul ca platforma vede Messenger-ul drept un canal cu mult potential in vanzarile directe, dar unul aflat inca la inceput pe piata nord-americana.

Raspunde la aceasta intrebare