Walmart isi rescrie strategia e-commerce cu ajutorul AI-ului generativ
Walmart isi extinde canalele, platformele si punctele de contact cu propriii clienti online cu ajutorul inteligentei artificiale (AI) generative, citim pe retailbrew.com. Cel mai mare retailer american integreaza tehnologii noi in strategia sa e-commerce, ca parte a unei resetari mai ample: de exemplu, un chatbot care gestioneaza relatiile cu clientii in cazul produselor Walmart vandute pe platforma de jocuri Roblox.
Acest chatbot de asistenta pentru clienti este conceput pentru a anula comenzi si a initia rambursarea banilor si a fost testat mai mult de un an. Walmart a numit astfel de caracteristici „tehnologii de vanzare cu amanuntul adaptive” atunci cand a discutat pentru prima data despre aceste planuri, la Consumer Electronics Show, in ianuarie.
„O bara de cautare standard nu mai este cea mai rapida cale de cumparare, trebuie mai degraba sa folosim tehnologia pentru a ne adapta preferintelor si nevoilor individuale ale clientilor”, a transmis presei Suresh Kumar (CTO si CDO Walmart). „In centrul strategiei noastre ca platforma se afla dezvoltarea de capacitati globale comune, care sunt construite o singura data si implementate apoi in Walmart SUA, Sam’s Club si Walmart International”, a adaugat Kumar.
Leave a reply