Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Walmart, crestere de 50% pe final de an

Walmart_Store_sign

In perioada august – octombrie 2017, cel mai mare retailer american – Walmart – a inregistrat o crestere de 50% a vanzarilor in SUA, citim pe usatoday.com. Competitia cu Amazon da roade, iar alternativa pe care o ofera la cel mai mare nume din e-commerce este una viabila. „Avem avant si e incurajator sa vezi ca initiativele noastre online si offline sunt intampinate cu ratele deschise de catre clienti”, a transmis Doug McMillon (CEO Walmart).

Compania si-a reorganizat cele 4.700 de magazine fizice americane si a imbunatatit serviciul de relatii cu clientii; promite cumparatorilor returul in 30 de secunde; si-a triplat numarul de produse disponibile online (ajungand la 70 de milioane); a cumparat marketplace-ul Jet.com si retailerul Bonobos; testeaza chioscuri alimentare automate si, in 2018, va lansa 1.000 de locatii de unde iti poti ridica cosul cu alimente cumparate pe Internet; ofera discounturi clientilor care cumpara online si ridica din magazin; isi plateste in plus angajatii dispusi sa faca livrari la domiciliu, in drumul spre propria casa; ofera in magazinele offline preturi mai mici la unele produse, comparativ cu site-ul (si este transparent, afisandu-le pe ambele).

Prin urmare vanzarile in magazinele deschise de cel putin un an in State au crescut cu 2,7%. Traficul a crescut si el cu 1,5%, desi din ce in ce mai multi clienti cumpara online. In al treilea trimestru al anului fiscal curent, veniturile totale ale companiei au atins 123,2 miliarde $, cu 4,2% mai mult YoY.

Leave a reply