Walmart, crestere de 50% pe final de an
In perioada august – octombrie 2017, cel mai mare retailer american – Walmart – a inregistrat o crestere de 50% a vanzarilor in SUA, citim pe usatoday.com. Competitia cu Amazon da roade, iar alternativa pe care o ofera la cel mai mare nume din e-commerce este una viabila. „Avem avant si e incurajator sa vezi ca initiativele noastre online si offline sunt intampinate cu ratele deschise de catre clienti”, a transmis Doug McMillon (CEO Walmart).
Compania si-a reorganizat cele 4.700 de magazine fizice americane si a imbunatatit serviciul de relatii cu clientii; promite cumparatorilor returul in 30 de secunde; si-a triplat numarul de produse disponibile online (ajungand la 70 de milioane); a cumparat marketplace-ul Jet.com si retailerul Bonobos; testeaza chioscuri alimentare automate si, in 2018, va lansa 1.000 de locatii de unde iti poti ridica cosul cu alimente cumparate pe Internet; ofera discounturi clientilor care cumpara online si ridica din magazin; isi plateste in plus angajatii dispusi sa faca livrari la domiciliu, in drumul spre propria casa; ofera in magazinele offline preturi mai mici la unele produse, comparativ cu site-ul (si este transparent, afisandu-le pe ambele).
Prin urmare vanzarile in magazinele deschise de cel putin un an in State au crescut cu 2,7%. Traficul a crescut si el cu 1,5%, desi din ce in ce mai multi clienti cumpara online. In al treilea trimestru al anului fiscal curent, veniturile totale ale companiei au atins 123,2 miliarde $, cu 4,2% mai mult YoY.
Leave a reply