Vanzatorii de pe Taobao si Tmall (Alibaba) testeaza AI-ul generativ
Alibaba Group Holding a inceput sa testeze noi instrumente de inteligenta artificiala (AI) generativa, pentru comerciantii care vand pe Taobao si Tmall, prin intermediul website-ului Huiwa, informeaza scmp.com. Huiwa este operat de o subsidiara Alibaba: Hangzhou Lianfan Information Technology.
Instrumentele AI marca Huiwa sunt testate de o serie restransa de vanzatori online si permit utilizatorilor sa creeze text si continut grafic. Un comerciant poate sa introduca o descriere scurta a unui produs, iar algoritmii AI ii vor crea un text personalizat, pentru marketing si promovare. In plus, instrumentele Huiwa pot crea imagini in care produsele dorite sunt plasate pe diferite fundaluri si in alte unghiuri.
Gigantul e-commerce chinez foloseste aceasta tehnologie pentru a creste vanzarile pe principalele sale platforme de retail autohtone, pe fondul competitiei crescute generate de rivalul JD.com si de platformele digitale mai noi de pe piata, ca Pinduoduo (detinuta de PDD Holdings) sau Douyin (detinuta de ByteDance).
Si nu este singura investitie in AI a gigantului asiatic. In ianuarie, ramura e-commerce a Alibaba (Taobao and Tmall Group) a anuntat ca foloseste modelele AI pentru a transforma Dianxiaomi, un chatbot responsabil de relatia cu clientii, pentru a creste interactiunea dintre selleri si clienti. Noua versiune de Dianxiaomi va fi accesibila tuturor comerciantilor pana in luna iunie.
Leave a reply