Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Top postari si clipuri virale pe Facebook, in 2017

Buzzsumo.com a analizat 2 miliarde de articole si postari de pe Facebook, din 2017, pentru a determina care au fost cele mai share-uite articole, care postari au avut cele mai multe like-uri si mai multe comentarii si a-i ajuta pe creatorii de continut sa determine la ce raspunde publicul de pe Facebook. Oamenilor le plac clipurile video in limbi diverse, clipurile practice cu trucuri, retetele (mai ales video), imaginile si povestile inspirationale (despre oameni si animale), continutul politic, sportiv si de opinie, stirile si descoperirile stiintifice. Concluziile, mai jos:

shared FB

  • primele 5 cele mai share-uite postari au fost clipul „Despacito” (Luis Fonsi; 22,2 milioane interactiuni pe Facebook si 4,6 miliarde de vizualizari pe YouTube), „Shape of You” (Ed Sheeran; 9,7 milioane interactiuni), un articol despre sinuciderea solistului trupei Linkin Park (7,4 milioane interactiuni), un quiz despre 16 greseli gramaticale (5,4 milioane interactiuni) si „I’ve Been Crying” (Prue Nakarin; 4,5 milioane interactiuni)

    1
    2
    3

  • 2 din primele 10 cele mai share-uite postari au fost unele politice

    viral FB

  • in topul celor mai virale postari, cele mai populare subiecte au fost tips-urile practice (5 din 10), continutul inspirational, retetele si mancarea (5 din 25), animalele simpatice si videoclipurile

    4

  • doar 3 din primele 20 cele mai virale postari nu au fost clipuri video
  • publicatiile care posteaza direct pe Facebook continutul au mai multe interactiuni aici decat pe site-urile proprii (primele 3 articole Cnet au avut 80.000, 74.000 si 65.000 de interactiuni pe site si 268.000, 167.000 si 106.000 de interactiuni pe FB; primele 3 articole Mashable au avut 964.000, 783.0000 si 728.000 de interactiuni pe site si 2,2 milioane, 1,7 milioane si 1,2 milioane de interactiuni pe FB; primele 3 articole BuzzFeed au avut 1,4 milioane, 916.000 si 873.000 de interactiuni pe site si 3 milioane, 1,6 milioane si 1,2 milioane de interactiuni pe FB)
  • FB se axeaza, de 2 ani incoace, pe continutul video, acesta avand vizibilitate mare in News Feed, acum concentrandu-se pe clipurile mai lungi, care contin (inainte si in timpul lor) reclame de 5 – 15 secunde
  • companiile care isi doresc sa atraga clientii prin continut video, trebuie sa faca tuturiale scurte (in jur de 90 de secunde), care sa contina povesti reale si imagini care atrag atentia din primele 3 scunde
  • pe FB atrage continutul care ii distreaza pe oameni si ii deconecteaza de la realitatea inconjuratoare; pentru a atrage lumea prin continut serios, acesta trebuie prezentat intr-o maniera susprinzatoare si neasteptata

Raspunde la aceasta intrebare