Comertul online vs. offline, in 67 de cifre (infografic)
E-commerce-ul creste de la an la an, in SUA avand o rata de dezvoltare de 3 ori mai mare decat comertul offline. Cu toate acestea, vanzarile offline sunt de 10 ori mai mari decat cele din magazinele virtuale. Love.shopping.fm a strans – intr-un infografic – 67 de cifre interesante legate de cumparaturile traditionale si cele pe Internet, din care spicuim:
- in SUA, in 2017, se estimeaza ca s-au vandut online bunuri si servicii in valoare de 459 miliarde $ (cu 15% mai mult YoY); offline, suma este mult mai mare, atingand 4.877 miliarde $ (doar cu 4,5% mai mult YoY)
- 51% dintre toti americanii si 67% dintre tinerii de pana la 35 de ani prefera cumparaturile pe Internet
- in Europa de Est un cumparator face, in medie, 12 tranzactii online/an; in Asia, acest numar e de 22 tranzactii online/an
- principalele 3 motive pentru care lumea prefera Internetul – magazinele virtuale sunt deschise non-stop (58%), poti sa compari preturile (54%), preturi mai bune/reduceri (46%)
- principalele 3 motive pentru care lumea prefera magazinele fizice – poti vedea/atinge produsul inainte de a-l cumpara (56%), poti incerca produsul inainte de a-l cumpara (55%), oamenii se tem ca produsul ar putea arata altfel fata de poza (41%)
- 54% dintre clientii americani citesc review-uri inainte de a cumpara ceva online
- principalele produse despre care ne documentm online, pentru a le cumpara din magazine fizice sunt electrocasnicele (58%), electronicele (54%) si imbracamintea pentru barbati (49%)
- 58% dintre retailerii de pe glob au aplicatii mobile prin care isi vand produsele
- 83% dintre retailerii de pe glob au site-uri optimizate pentru mobile
Mai multe cifre interesante gasiti in infograficul de mai jos.
Leave a reply