Neakaisa.ro: vanzari mai mari cu 9%, dupa integrarea solutiilor AI, via Aqurate si NETOPIA Payments
Parteneriatul dintre Aqurate si NETOPIA Payments a eficientizat vanzarile online ale Neakaisa.ro, magazin online specializat in comercializarea de obiecte sanitare, mobilier si accesorii pentru gradina. Acesta a inregistrat venituri mai mari cu 9%, odata cu integrarea solutiilor AI, citim pe netopia-payments.com.
Prin parteneriatul dintre platforma SaaS bazata pe inteligenta artificiala (AI) si NETOPIA Payments, comerciantii primesc un discount de 10% pentru primele 6 luni de utilizare a solutiei Aqurate Personalize, dar si o perioada de 30 de zile in care pot testa gratuit platforma Aqurate. Neakaisa.ro este printre primele magazine online din tara care testeaza parteneriatul dintre Aqurate si NETOPIA Payments, cu rezultate deja promitatoare.
„Deschidem, alaturi de NETOPIA, un parteneriat menit sa eficientizeze substantial afacerile online din Romania. (…) Ajutam magazinele online sa ofere experiente personalizate clientilor, ceea ce stimuleaza atat cresterea, dar le si diferentiaza, in peisajul competitiv al comertului electronic. In plus, alaturi de NETOPIA Payments, asiguram o solutie eficienta si facila magazinelor online, dar si clientilor acestora”, transmite Vlad Marincas (CEO si Cofondator Aqurate).
Aqurate ajuta la colectarea datelor cu care interactioneaza utilizatorii magazinelor online si la introducerea acestora in motorul de recomandare de produse. Solutia AI e bazata pe analizarea si interpretarea unor volume mari de date privind comportamentul clientilor – produse cumparate, click-uri, produse adaugate in cos, etc. Aceasta compara actiunile similare ale diferitilor utilizatori si estimeaza ce ar putea prezenta interes pentru fiecare utilizator. Aqurate Personalize creste veniturile e-commerce cu pana la 23%, prin recomandarile de produs generate cu AI, personalizate fiecarui vizitator al site-urilor. Serviciul creste atat rata de conversie, cat si valoarea medie a comenzii.
„Am analizat sute de mii de sesiuni de trafic, iar cresterea a fost confirmata inclusiv pe parcursul sesiunii de test, in care am impartit in mod egal traficul intre o varianta a site-ului ce integra Aqurate Personalize si alta ce functiona pe formatul anterior. (…) Aqurate, alaturi de NETOPIA Payments, ne ajuta sa ne atingem obiectivul – sa crestem veniturile nete, prin oferirea unei experiente personalizate pe tot parcursul procesului de cumparare”, completeaza Laura Sardescu (foto, Marketing Manager si Cofondator Neakaisa.ro).
Leave a reply