SUA: Amazon ofera servicii logistice vanzatorilor Shopify
Amazon.com Inc. a inceput sa invite vanzatorii americani de pe Shopify Inc. sa integreze „Buy with Prime” pe website-urile e-commerce proprii si sa foloseasca serviciile logistice si de plata ale Amazon. Pana la finalul lunii septembrie, gigantul e-commerce va lansa programul pentru toti comerciantii care folosesc reteaua de fulfillment marca Shopify, anunta bnnbloomberg.ca.
Ambele companii vand servicii si e-commerce software catre branduri si comercianti si – pentru inceput – au invitat doar anumiti comercianti Shopify sa foloseasca „Buy with Prime”. Dupa anuntarea parteneriatului, actiunile celor doua companii au crescut, la bursa. Amazon spune ca aceasta colaborare va determina cumparatorii online sa faca mai multe achizitii de la branduri sau de pe website-uri necunoscute, pentru ca au incredere in experienta oferita de Amazon.
„Buy with Prime” a fost lansat de Amazon anul trecut si analistii spun ca ideea este menita sa infraneze avansul logistic al Shopify. Compania e-commerce canadiana s-a dezvoltat rapid, in ultimii ani, mizand pe instrumente care promit sa ajute brandurile sa vanda mai mult de pe propriile website-uri e-commerce, in defavoarea marketplace-urilor ca Amazon sau eBay: in perioada martie 2020 – ianuarie 2022, numarul magazinelor digitale construite pe platforma a crescut cu 201,53%, iar in Q1 2023 a avut o cifra de afaceri de 1,5 miliarde $ (+25 YoY)!
Leave a reply