Tesco elimina majoritatea plasticului din comenzile online
De pe 19 aprilie incolo, lantul de supermarketuri Tesco va elimina plasticul neesential din comenzile online facute de clienti, citim pe retailgazette.co.uk. initiativa face parte din eforturile retailerului britanic de a reduce cantitatea de plastic folosita si de a deveni mai sustenabila.
„Pentru a raspunde pandemiei COVID-19 si a asigura siguranta clientilor si colegilor noi, am reintrodus pungile de plastic, pentru toate comenzile online. Dar stim cat de ingrijorati sunteti multi dintre voi apropo de plastic si suntem constienti ca avem de jucat un rol important in a reduce consumul de plastic. Asta inseamna ca nu va veti mai putea ambala cumparaturile, la checkout, in pungi sau tavi de plastic. Acestea vor fi asezate direct in tavile noastre. Din motive de sanatate si siguranta, vom continua sa folosit pungi rosii pentru carne, peste si alte produse de curatenie. Va asiguram ca vo continua sa muncim din greu, pentru a igieniza tavile si alte echipamente de livrare”, a transmis Tesco, intr-un e-mail pentru cumparatori.
„Daca vi se livreaza comanda facuta online, va recomandam sa va pregatiti propriile pungi in care sa o ambalati. Daca nu le aveti pregatite la usa, nu-i bai – va asteptam sa le aduceti. Daca sunteti o persoana vulnerabila, cu dizabilitati sau in varsta, soferul va poate aduce cumparaturile in casa, dar nu va putea intra daca sunteti in autoizolare. Daca va ridicati comanda de la un magazin, procesul poate varia, in functie de magazinul cu pricina. Cand ajungeti la punctul de colectare ales, va rugam sa ramaneti in masina. Unul dintre colegii nostri va veni sa va intampine si va va anunta cum puteti intra in posesia cumparaturilor. Va recomandam sa aveti pungi sau cutii pregatite in masina, pentru a descarca in ele produsele”, a incheiat retailerul britanic.
Leave a reply